Kratka vsebina:
Avtorica v knjigi podrobno predstavi teoretske pojme in koncepte odnosov z javnostmi, ob njih pa nas spoznava s ključnimi teoretskimi in praktičnimi poudarki na najbolj tipicˇnih podrocˇjih prakse – v odnosih z mediji, z internimi javnostmi, s potrosˇniki, z lokalnimi skupnostmi, v kriznih situacijah, v spletnem komuniciranju. Ob predstavitvi teoretičnih konceptov gre posebej opozoriti na praktični del, v katerem so nazorno predstavljeni uspešni primeri iz organizacijske prakse z različnih področij dela ter pogovori z uveljavljenimi slovenskimi strokovnjaki za odnose z javnostmi, ki lepo ponazarjajo razvoj, zahteve in posebnosti slovenske prakse. Knjiga je odlična podlaga za visokošolski študij odnosov z javnostmi, obenem pa zaradi praktičnih primerov in nasvetov nepogrešljiv vodnik tudi za praktike odnosov z javnostmi. ...
S klikom na povezavo preverite razpoložljivost gradiva v Knjižnično informacijsko založniškem centeru MO RS.
KIZC je specialna knjižnica v sistemu javne uprave in osrednja knjižnica MO RS.
Za pregled kazala kliknite na naslovnico: