Kratka vsebina:
Vsakdo se kdaj znajde v okoliščinah, ko mora začeti neprijeten ali težaven pogovor. Včasih moramo komu sporočiti kaj neprijetnega, se postaviti zase ali se soočiti z nečim, s čimer se raje ne bi. Pogosto se takim pogovorom izogibamo in tako dopuščamo, da se stvari samo še poslabšajo. Velikokrat se zgodi, da potem izbruhnemo v nepravem trenutku in nepripravljeni. Odziv, ki ga s tem dosežemo, je zamera, prizadetost, naš sogovornik se postavi v neko obliko obrambne drže ali pa nam ravno zaradi tega, ker se čuti napaden, vrne z isto mero. Vsekakor pa ne dosežemo pravih rezultatov. Kako torej partnerju sporočiti, da nas nekaj, kar počenja, spravlja ob živce, ne da bi se pri tem sprli? Kako grajati ali popraviti sodelavca brez neprijetnih posledic? Kako nekomu jasno sporočiti odločitev, za katero vemo, da bo sprožila razočaranje ali odločno nasprotovanje? Kako smo lahko v nesoglasjih bolj samozavestni?
S klikom na povezavo preverite razpoložljivost gradiva v Knjižnično informacijsko založniškem centeru MO RS.
KIZC je specialna knjižnica v sistemu javne uprave in osrednja knjižnica MO RS.
Za pregled kazala kliknite na naslovnico: