Title | Pomen učne analitike za izboljšanje kakovosti e-učenja v Slovenski vojski |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Authors: | Ščavničar, Darko (Author) | Language: | Slovenian | Work type: | Unknown | Tipology: | 1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph | Organization: | MORS - MORS publications | Keywords: | učenje, analiza podatkov, učna analitika | UDC: | 37.018.43:004:355(497.4) | COBISS_ID: | 192149251 | Statistika: | 1140 ogledov; 12 prenosov | Categories: | Document is not linked to any category. |
---|
Files: | RAZ_Scavnicar_Darko_i2024.pdf (518,59 KB)
|
---|
Abstract: | Hiter razvoj, uporaba in razpoložljivost tehnologije ustvarjajo nove priložnosti na vseh področjih človekovega življenja. Količina ustvarjenih podatkov je ogromna, temu pa sledi napredek pri zbiranju, obdelavi in analizi velikih podatkov za različne namene, kot so različne industrije, znanost, zdravstvo in tudi izobraževanje. Cilj podatkovne znanosti v izobraževanju je bolje razumeti in izboljšati učne procese s pomočjo vpogledov, ki temeljijo na podatkih. Učna analitika proučuje, kako uporabiti podatkovno rudarjenje, strojno učenje, obdelavo jezika, vizualizacijo in pristope interakcije med človekom in računalnikom, da bi učencem, izobraževalcem ter vodjem institucij pomagali izboljšati učne procese in prakso poučevanja. |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metadata | |
---|