Naslov | Kadrovsko načrtovanje razvoja pripadnikov VED obveščevalec : zaključna naloga |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Avtorji: | Kac, Zdravko (Avtor) Vovk, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Golob, Damjan (Komentor) | Jezik: | Slovenski jezik | Vrsta gradiva: | Specialistično delo | Tipologija: | 2.10 - Specialistično delo | Organizacija: | ŠČ - Šola za častnike | Ključne besede: | kader, načrtovanje, izobraževanje, izbor, vojaška obveščevalna dejavnost | UDK: | 005.962:355.40(043.4) | COBISS_ID: | 6297294 | Statistika: | 6407 ogledov; 125 prenosov | Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
Datoteke: | SPEC_Kac_Zdravko_i2012.pdf (709,44 KB)
|
---|
Opis: | Z vstopom v Nato in Evropsko unijo (v nadaljevanju: EU) Republika Slovenija (v nadaljevanju: RS) skladno s svojimi nacionalnimi interesi sodeluje v mednarodnih operacijah in misijah (v nadaljevanju: MOM) na posameznih kriznih žariščih. Tako dejansko prispeva k mednarodnemu miru, varnosti in stabilnosti, po drugi strani pa se sooča z raznovrstnimi sodobnimi viri ogrožanja in tveganja varnosti. Prisotnost pripadnikov Slovenske vojske (v nadaljevanju: SV) na teh območjih lahko pomeni tudi tveganje v smislu izpostavljenosti ozemlja naše države terorizmu in drugim oblikam nevojaških groženj. Kompleksnost groženj in vedno večja globalnost zaradi razvoja sodobnih komunikacijsko informacijskih sredstev narekuje potrebo po pridobivanju obveščevalnih podatkov in informacij, za kar pa potrebujemo usposobljen in izobražen kader, ki pozna področje in vlogo vojaške obveščevalne, protiobveščevalne in varnostne dejavnosti (v nadaljevanju: VOPVD). Iz tega razloga je potrebno skrbno načrtovanje razvoja obstoječega kadra, ki že opravljajo naloge na tem področju in pridobivanje novega ustreznega kadra, ki na področje VOPVD vstopa. Z razumevanjem področja in vloge VOPVD v RS in MOM je potrebno skozi predstavitve seznaniti poveljujoče v SV in ključne odločevalce v Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije (v nadaljevanju: MORS). |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metapodatki | |
---|