Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Izpis gradiva
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Naslov:Socialni kapital v vojaški organizaciji : zaključna naloga
Avtorji:Lakota, Albert (Avtor)
Anželj, Ernest (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Bernik, Valerija (Komentor)
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Specialistično delo
Organizacija:PŠŠ - Poveljniško-štabna šola
Opis:Socialni kapital pomeni relacije med ljudmi, na katere se posameznik ali organizacija lahko zanese z namenom izboljšanja svojega položaja. Na oblikovanje koncepta socialnega kapitala so pomembno vplivali sociolog Pierre Bourdieu, ekonomist James Coleman ter politolog Robert Putnam. Osnovna definicija opredeljuje socialni kapital kot agregat dejanskih in potencialnih resursov, ki so povezani s posedovanjem trajnih omrežij, bolj ali manj institucionaliziranih odnosov vzajemnega poznanstva in prepoznavanje ali s članstvom v skupini nudi članom podporo. Tako je socialni kapital pomemben tudi za vojaško organizacijo. Med pripadniki se socialne vezi razvijajo zaradi osebnih in širših kolektivnih koristi. Moč oziroma velikost socialnega kapitala merimo s številom povezav med pripadniki vojaške organizacije ter z močjo teh povezav. Posamezniki, ki imajo tesne in številne socialne povezave v svojem delovnem okolju običajno dosegajo večjo delovno uspešnost. Kadar vojaška organizacija vključuje več posameznikov z visoko stopnjo socialnega kapitala, je tudi njena učinkovitost večja.
Ključne besede:socialni kapital, vojaška organizacija, profesija (poklic), profesionalizem
Leto izida:2013
Založnik:[A. Lakota]
Izvor:Maribor
UDK:355.1/.3:316.334(043.4)
COBISS_ID:6240206 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:6701
Število prenosov:55
Datoteke:.pdf SPEC_Lakota_Albert_i2013.pdf (648,06 KB)
MetapodatkiXML DC-XML DC-RDF
Področja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
:
  
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Social capital in the military organisation
Opis:Social capital refers to the relationships among the people, to which the individual or organization can rely with a view to improving their situation. On the design of the concept of social capital have come to fruition the sociologist Pierre Bourdieu, economist James Coleman, and political scientist Robert Putnam. The basic definition defines social capital as the aggregate of the actual or potential resources which are linked to possession of permanent networks, more or less institutionalized relationships of mutual acquaintances and identification or membership in a group provides members support. Is also an important social capital as well as for a military organization. Among the members of the social ties can develop due to personal and wider collective benefits. The power or the size of the social capital is measured by the number of links between members of military organizations and with the strength of these connections. Individuals, who have a close and many social connections in its working environment, typically achieve higher job performance. When the military organization includes several individuals with high levels of social capital is also its effectiveness.
Ključne besede:social capital, military organization, profession, professionalism

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh