Naslov | Vpliv vrste izobrazbe na uspešnost "organizacije V" : seminarska naloga |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Avtorji: | Fedran, Jasna (Avtor) Miglič, Gozdana (Mentor) Več o mentorju... | Jezik: | Slovenski jezik | Vrsta gradiva: | Delo diplomslega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga | Organizacija: | MORS - Publikacije MORS | Ključne besede: | izobraževanje, usposabljanje, evalvacija, uspešnost, fluktuacija, delovna organizacija | UDK: | 658.3:37 | COBISS_ID: | 4767438 | Statistika: | 10112 ogledov; 454 prenosov | Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
Datoteke: | RAZ_Fedran_Jasna_i2010.pdf (362,10 KB)
|
---|
Opis: | Tako kot so bili včasih kapital, delovna sredstva in predmeti dela najpomembnejši in najodločilnejši dejavnik svojega časa, tako smo danes v 21. stoletju ljudje in naše znanje največji proizvodni dejavnik tega časa. Glede na turbolentnost spreminjanja procesov v tehnologiji in gospodarstvu ter zahtev na trgu delovne sile, je predvsem na nas ljudeh, da se vsak dan bolj zavedamo pomena znanja, učenja, izobraževanja in usposabljanja. To, kar je včasih veljalo deset ali več let, danes zastara že v toku enega leta. Ob sledenju nenehnega spreminjanja in dviga tako tehnološke kot tudi gospodarske rasti, je vzporedno potrebno omeniti, da tega ne bi bilo, ako ne bi bilo znanja v ljudeh. Zato danes, še kako zelo prevladujoč faktor oz. stari pregovor, ki pravi: "Več znaš, več veljaš", drži. Z gotovostjo lahko porečem, da se tega reka in zavedanja o dvigu storilnosti, uspešnosti ter produktivnosti slovensko gospodarsko okolje tega še kako dobro zaveda, saj drugače ne bi preživela ob vsej konkurenci in zahtevam na trgu, ne bi pa tega mogli povsem zagotovo reči za javni sektor oziroma vse negospodarske dejavnosti. Za Žorganizacijo VŽ sem se odločila, ker je ravno slednja primer slabe prakse, ki ne zasleduje oziroma ne deluje v smeri začrtane izobrazbene zavesti. Pričujoča seminarska naloga v teoretičnem okviru opredeljuje pojme človeški, intelektualni in socialni kapital, prav tako opredeljuje pojme znanja, učenja, izobraževanja, usposabljanja, evalviranja in fluktuacije zaposlenih. Glavni namen moje naloge pa je, da raziščem, kako močan dejavnik za Žorganizacijo VŽ predstavljajo investicije v izobraževanje. i |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metapodatki | |
---|