Naslov | Šolanje kandidatov za častnike : primerjalna analiza |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Avtorji: | Obreht, Aleš (Avtor) Murko, Jože (Mentor) Več o mentorju... | Jezik: | Slovenski jezik | Vrsta gradiva: | Specialistično delo | Organizacija: | ŠČ - Šola za častnike | Ključne besede: | šola za častnike, Royal Military Academy Sandhurst, selekcija, vojaški modul | UDK: | 355.5 | COBISS_ID: | 3743182 | Statistika: | 8870 ogledov; 885 prenosov | Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
Datoteke: | SPEC_Obreht_Ales_i2010.pdf (481,81 KB)
|
---|
Opis: | Današnje sodobne organizacije želijo imeti med svojimi vrstami kadre, ki so izobraženi, usposobljeni in izurjeni za najrazličnejša dela. Sodobna vojska kot organizacija ni izjema, saj mora zaradi specifičnih nalog, ki jih opravljajo njeni pripadniki, na izobraženost, usposobljenost in izurjenost njenega kadra dajati še večji poudarek. Ravno zaradi pomembnosti šolskega sistema sem v zaključni nalogi primerjal dva vojaška šolska sistema in sicer Šolo za častnike s prehodom iz fakultetnega programa obramboslovje - vojaški modul in Royal Military Academy Sandhurst v Angliji. Tako sem ob zaključku med seboj primerjal izbrane indikatorje, prišel do različnih ugotovitev in podal alternativne rešitve za slovenski vojaški šolski sistem. Ob koncu sem prišel do zaključka, da je za slovenski vojaški šolski sitem najboljši modularni način šolanja v primeru, da se modularni način prične izvajat na preostalih fakultetah in da se spremeni način selekcijskega postopka ter način podeljevanja štipendij. |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metapodatki | |
---|