Naslov | Pomen učne analitike za izboljšanje kakovosti e-učenja v Slovenski vojski |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Avtorji: | Ščavničar, Darko (Avtor) | Jezik: | Slovenski jezik | Vrsta gradiva: | Neznano | Tipologija: | 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji | Organizacija: | MORS - Publikacije MORS | Ključne besede: | učenje, analiza podatkov, učna analitika | UDK: | 37.018.43:004:355(497.4) | COBISS_ID: | 192149251 | Statistika: | 1023 ogledov; 11 prenosov | Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
Datoteke: | RAZ_Scavnicar_Darko_i2024.pdf (518,59 KB)
|
---|
Opis: | Hiter razvoj, uporaba in razpoložljivost tehnologije ustvarjajo nove priložnosti na vseh področjih človekovega življenja. Količina ustvarjenih podatkov je ogromna, temu pa sledi napredek pri zbiranju, obdelavi in analizi velikih podatkov za različne namene, kot so različne industrije, znanost, zdravstvo in tudi izobraževanje. Cilj podatkovne znanosti v izobraževanju je bolje razumeti in izboljšati učne procese s pomočjo vpogledov, ki temeljijo na podatkih. Učna analitika proučuje, kako uporabiti podatkovno rudarjenje, strojno učenje, obdelavo jezika, vizualizacijo in pristope interakcije med človekom in računalnikom, da bi učencem, izobraževalcem ter vodjem institucij pomagali izboljšati učne procese in prakso poučevanja. |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metapodatki | |
---|