Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Zapri

Knjižnično-informacijski in založniški center

Digitalna knjižnica

NaslovVojaška znanost in izobraževalne institucije
Osnovni podatki o gradivu
Avtorji:Vuk, Pavel (Avtor)Jezik:Slovenski jezikVrsta gradiva:NeznanoTipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članekOrganizacija:MORS - Publikacije MORSKljučne besede:znanost, vojaška znanost, vojaške vede, izobraževalne institucijeUDK:355/359:355.5ISSN pri članku:2463-9575COBISS_ID:165793283Povezava se odpre v novem oknuStatistika: 1476 ogledov; 10 prenosovPodročja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
Datoteke:.pdf RAZ_Vuk_Pavel_i2023.pdf (393,01 KB)
Opis:Koncept vojaške znanosti pomeni interakcijo sistema oziroma področij vojaških ved, civilnih in vojaških izobraževalnih institucij ter njihovih raziskovalcev, ki so pri svojem delu usmerjeni v najpomembnejšo družbeno vrednoto – varnost. Prispevek v kontekstu razlag različnih avtorjev, slovarjev in enciklopedij kritično obravnava konceptualizacijo vojaške znanosti, ki ji literatura v slovenskem prostoru ne namenja posebej velike pozornosti. Prispevek poleg konceptualnih izzivov odgovarja tudi na vprašanje, kaj sploh je vojaška znanost in kako bi jo bilo treba razumeti v okviru sodobnih interdisciplinarnih pristopov ter prizadevanj izobraževalnih institucij, ki se analitično spoprijemajo z najrazličnejšimi spoznanji, predmeti ali temami, povezanimi z vojsko kot fenomenom, prakso ali idejo.
Citiranje gradiva
Sekundarni jezik
Jezik:Angleški jezikNaslov:Military science and educational institutionsOpis:The concept of military science represents the interaction of the system of military disciplines, civilian and military educational institutions and their researchers, whose work is focused on the most important societal value - security. In the context of interpretations by various authors, dictionaries and encyclopedias, the article critically examines the conceptualisation of military science, which has not received much attention in the Slovenian literature. In addition to conceptual challenges, the paper also answers the question of what military science is and how it should be understood in the context of contemporary interdisciplinary approaches and efforts of educational and other institutions that analytically grapple with a wide variety of insights, objects or topics related to the military as a phenomenon, practice or idea.Ključne besede:science, military science, military disciplines, educational institutions