Naslov | Mentorstvo : zaključna naloga |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Avtorji: | Kunaver, Dušan (Avtor) Bratušek, Boris (Mentor) Več o mentorju... | Jezik: | Slovenski jezik | Vrsta gradiva: | Specialistično delo | Organizacija: | ŠP - Šola za podčasnike | Ključne besede: | vseživljenjsko izobraževanje, pojem mentorstva, pripravništvo, pozitivni učinki mentorstva, razvoj mentorstva | UDK: | 005.963.2:355.1/.3 | COBISS_ID: | 4067022 | Statistika: | 10464 ogledov; 181 prenosov | Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
Datoteke: | SPEC_Kunaver_Dusan_i2011.pdf (14,70 MB)
|
---|
Opis: | Mladi so pripravljeni učenja in željni delovanja, vendar obstaja problem mentorstva, oseb, ki bi jih pri njihovih podvigih in delovanju podpirali, jim svetovali ter jih pozitivno in konstruktivno usmerjali pri delovanju v njihovih sredinah in pri njihovem življenjskem in poklicnem usmerjanju. Njihova neizkušenost in s tem posledično strah pred prevzemom odgovornosti, jih zavirajo pri aktivni participaciji in soustvarjanju prostora, v katerem živijo. Kaže se velika potreba po identificiranju, usposabljanju in osveščanjuljudi o pomenu mentorstva, mentorja kot vzornika, svetovalca in podpornika pri delovanju manjših ali večjih organizacijah. V procesu vse življenjskega šolanja, izobraževanja in ostalega izpopolnjevanja tudi Slovenska vojska ni imuna za hiter razvoj in napredek na področju vodenja mladih in neizkušenih delavcev, tako vojakov, podčastnikov kot častnikov. Za kakovostno pripravo na strokovno, avtonomno in odgovorno poklicno ravnanje pa je pomembno tudi uvajalno obdobje oziroma obdobje pripravništva pod vodstvom dobrega mentorja. Mentoriranje in razvoj mentorstva pa bi moralo biti stalno in neprekinjeno. |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metapodatki | |
---|