Naslov | Vojaška didaktika |
---|
Osnovni podatki o gradivu | Avtorji: | Kramar, Martin (Avtor) Cugmas, Alfonz (Avtor) Prelog, Urška (Lektor) Škornik, Vanesa (Lektor) Cebek, Igor (Pisec recenzij) Javornik Krečič, Marija (Pisec recenzij) Starc, Jurko (Grafični oblikovalec) | Jezik: | Slovenski jezik | Vrsta gradiva: | Učbenik | Tipologija: | 2.03 - Univerzitetni, visokošolski ali višješolski učbenik z recenzijo | Organizacija: | MORS - Publikacije MORS | Ključne besede: | izobraževanje, pouk, metodika | ISBN: | 978-961-6600-86-6 | UDK: | 37.091.3:355.55(075)(0.034.2) | COBISS_ID: | 302686720 | Statistika: | 8284 ogledov; 325 prenosov | Področja: | Gradivo ni uvrščeno v področja. |
---|
Datoteke: | RAZ_Kramar_Martin_i2019.pdf (1,09 MB)
|
---|
Opis: | Razvojni cilji obrambnega in vojaškega področja so danes veliko bolj kot v preteklosti opredeljeni v strateških in doktrinarnih dokumentih s področja nacionalne varnosti in obrambe. V njih je z vidika sodobne vloge vojaške didaktike v vojaških organizacijah mogoče prepoznati tudi stalno krepitev pomena vojaškega izobraževanja in usposabljanja. Koncept vojaškega izobraževanja in usposabljanja je Slovenska vojska uokvirila v posebnem doktrinarnem dokumentu, ki po eni strani postavlja zelo visoke zahteve po znanju in usposobljenosti, po drugi pa potrebe po dobro utemeljenem in sodobno organiziranem sistemu vojaškega izobraževanja in usposabljanja, ki obsega izobraževanje in usposabljanje pripadnikov Slovenske vojske od posameznika, enot, poveljstev do štabov. Tako se je izobraževanje in usposabljanje razvilo tudi v pomembno empirično bazo vojaške didaktike, temelječo na dobrih praksah. |
Citiranje gradiva
|
|
---|
Metapodatki | |
---|