Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Timski način usposabljanja pripadnikov SV z vidika obveščevalne dejavnosti pred napotitvijo na mednarodno operacijo in misijo : magistrska naloga
Marko Geršak, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...ska, obveščevalno-varnostna dejavnost, mednarodne operacije, mednarodne misije, znanje, zaščita...
Ključne besede: Slovenska vojska, obveščevalno-varnostna dejavnost, mednarodne operacije, mednarodne misije, znanje, zaščita
Objavljeno: 17.04.2012; Ogledov: 7315; Prenosov: 56
URL Polno besedilo (0,00 KB)

3.
Znanje in motivacija poveljnika voda na direktni ravni : zaključna naloga
Petruška Krek Vogelnik, 2008

Opis: Zaključna naloga se osredotoča na vlogi in razmerje med znanjem in motivacijo za delovanje vojaške organizacije. Pripadniki vojaške organizacije morajo najprej pridobiti ustrezna znanja in veščine, katera lahko ustrezno uporablja za delovanje v skladu s poslanstvi svojih enot. Voditelji so zadolženi za to, da znanja prenašajo na podrejene, slednji pa morajo biti pripravljeni, da jih sprejemajo. Tu pride do izraza pomen osebnostnih lastnosti, znanj in veščin, ter zmožnost učinkovitega prenosa teh v delovanje, da torej vse svoje kompetence usmeri v motiviranje podrejenih za izvajanje nalog enote. Pri motiviranju posameznikov in enote si voditelj prizadeva, da so pripadniki samozavestni in je enota povezana v kohezivno skupino, zato poseže po ukrepih kot so svetovanje, nadzor, nagrajevanje, kaznovanje in vodenje z zgledom. V proces motiviranja pa je pomembno vključiti tudi vrednote posameznika in vrednote vojaške organizacije. Znanje brez motivacije v poslanstvu vojaške organizacije, ki je pogosto tesno povezano s preživetjem, ne pokaže svojega pravega značaja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, voditeljstvo, znanje, vrednote, Slovenska vojska
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 7482; Prenosov: 93
.pdf Polno besedilo (256,07 KB)

4.
Neformalno izobraževanje, znanje in kompetence : zaključna naloga
Janez Lavtar, 2012

Opis: Kadri postajajo najpomembnejši vir in strateška prednost vsake organizacije. Razvoj kadrov je sistematičen in načrtovan proces vseh izobraževalnih in drugih postopkov namenjenih strokovnemu in osebnostnemu razvoju zaposlenih. V prvem delu naloge so predstavljena teoretična izhodišča načrtovanja in razvoja kadrov, kariernih poti ter pomen izobraževanja, znanja, učenja in usposabljanja. Slovenska vojska ima izdelan sistem vojaškega izobraževanja in usposabljanja, ki zagotavlja razvoj znanja in kompetenc. Predmet raziskovanja je povezava med izobraževalnim sistemom v Slovenski vojski, pridobivanjem znanja in kompetencami. Izobraževanje in usposabljanje v Slovenski vojski podpirata razvoj kariere posameznika tako, da omogočata postopno pridobivanje vseh kompetenc, ki so potrebne na določenem delovnem mestu. Kariera posameznika je odvisna od znanja, usposobljenosti, izkušenj, motivacije ter vseh drugih kompetenc, ki so potrebne za opravljanje dela v neki organizacijski enoti. V zadnjem delu je na primeru predstavljena primerjava kompetenc posameznika s kompetencami delovnega mesta in individualni razvojni načrt.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: izobraževanje, znanje, kompetence, kadri, kariera, karierna pot, Slovenska vojska
Objavljeno: 17.10.2017; Ogledov: 5121; Prenosov: 148
.pdf Polno besedilo (399,59 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh