Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Znanje in veščine s področja JRKBO na nivoju voda : zaključna naloga
Primož Čuček, 2008

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Slovenska vojska, JRKB, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti, SVS STANAG 2150(7)...
Ključne besede: Slovenska vojska, JRKB, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti, SVS STANAG 2150(7)
Objavljeno: 26.06.2012; Ogledov: 6253; Prenosov: 136
.pdf Polno besedilo (160,68 KB)

2.
Konceptualna znanja in veščine na direktni ravni : zaključna naloga
Aleksandra Ferlež, 2009

Opis: Strokovnost vojaškemu vodji dajo znanja in veščine, ki jih ima in jih lahko delimo na znanja in veščine za delo z ljudmi, strokovna znanja in veščine ter na konceptualna znanja in veščine. Konceptualna znanja in veščine ima voditelj, ki je sposoben kritičnega, ustvarjalnega, etičnega in refleksivnega mišljenja. Količina konceptualnih znanj je odvisna od ravni voditeljstva, na direktni ravni se v literaturi ne poudarja in mu je namenjeno le malo prostora. Kljub temu pa je konceptualno znanje potrebno tudi na direktni ravniin o tem govori ta zaključna naloga. V nalogi so obravnavana potrebna konceptualna znanja poveljnika voda na primeru, ki potrjuje hipotezo 1, poleg tega pa je bil namen naloge dokazati oziroma ovreči hipotezo 2, da imajo častniki - poveljniki voda, po končanem šolanju na Šoli za častnike dovolj konceptualnih znanj za delo z vodom. Hipotezo 2 sem potrjevala na dva načina in sicer s pregledom vsebin v programu Šole za častnike in z izvedeno anketo med poveljniki vodov, čet in namestniki poveljnikov čet v 20.MOTB. Rezultat analize programa Šole za častnike je potrdil mojo hipotezo in pokazal, da je po programu vsebin, ki podpirajo konceptualna znanja in veščine dovolj. Ko pa sem se o tem hotela prepričati še z anketo v enoti, sem prišla, do drugačnih zaključkov in sicer, da bi bilo potrebno določene vsebine, predvsem za kritično, etično in ustvarjalno mišljenje še nadgraditi.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...omuniciranje, kritično mišljenje, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti...
Ključne besede: vodenje, poveljevanje, Slovenska vojska, komuniciranje, kritično mišljenje, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti
Objavljeno: 15.03.2017; Ogledov: 5956; Prenosov: 64
.pdf Polno besedilo (315,33 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh