Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...
Republika Slovenija Ministrstvo za obrambo Knjižnično-informacijski in založniški center Vojkova cesta 55 1000 Ljubljana T: +386 (0)1 471 25 32 F: 01 431 82 83 E: kic@mors.si
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vojaško izobraževanje, elektronske knjige, programi izobraževanja, načrti, vojaško usposabljanje, častniki, vojska, Slovenija, Slovenska vojska, učbenikiObjavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 9783; Prenosov: 1192 Polno besedilo (1,93 MB)Gradivo ima več datotek! Več...
Najdeno v: ključnih besedahPovzetek najdenega: ...druga svetovna vojna, Jugoslovanska armada, logistika, operativni načrti, vojaške izgube, vojno ujetništvo, organizacija...Ključne besede: vojaške operacije, druga svetovna vojna, Jugoslovanska armada, logistika, operativni načrti, vojaške izgube, vojno ujetništvo, organizacijaObjavljeno: 11.04.2012; Ogledov: 8913; Prenosov: 1456 Polno besedilo (383,78 KB)Gradivo ima več datotek! Več...
Najdeno v: ključnih besedahPovzetek najdenega: ...vojska, JRKB, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti, SVS STANAG 2150(7)...Ključne besede: Slovenska vojska, JRKB, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti, SVS STANAG 2150(7)Objavljeno: 26.06.2012; Ogledov: 7005; Prenosov: 143 Polno besedilo (160,68 KB)
Opis: Strokovnost vojaškemu vodji dajo znanja in veščine, ki jih ima in jih lahko delimo na znanja in veščine za delo z ljudmi, strokovna znanja in veščine ter na konceptualna znanja in veščine. Konceptualna znanja in veščine ima voditelj, ki je sposoben kritičnega, ustvarjalnega, etičnega in refleksivnega mišljenja. Količina konceptualnih znanj je odvisna od ravni voditeljstva, na direktni ravni se v literaturi ne poudarja in mu je namenjeno le malo prostora. Kljub temu pa je konceptualno znanje potrebno tudi na direktni ravniin o tem govori ta zaključna naloga. V nalogi so obravnavana potrebna konceptualna znanja poveljnika voda na primeru, ki potrjuje hipotezo 1, poleg tega pa je bil namen naloge dokazati oziroma ovreči hipotezo 2, da imajo častniki - poveljniki voda, po končanem šolanju na Šoli za častnike dovolj konceptualnih znanj za delo z vodom. Hipotezo 2 sem potrjevala na dva načina in sicer s pregledom vsebin v programu Šole za častnike in z izvedeno anketo med poveljniki vodov, čet in namestniki poveljnikov čet v 20.MOTB. Rezultat analize programa Šole za častnike je potrdil mojo hipotezo in pokazal, da je po programu vsebin, ki podpirajo konceptualna znanja in veščine dovolj. Ko pa sem se o tem hotela prepričati še z anketo v enoti, sem prišla, do drugačnih zaključkov in sicer, da bi bilo potrebno določene vsebine, predvsem za kritično, etično in ustvarjalno mišljenje še nadgraditi.Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: vodenje, poveljevanje, Slovenska vojska, komuniciranje, kritično mišljenje, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrtiObjavljeno: 15.03.2017; Ogledov: 6654; Prenosov: 68 Polno besedilo (315,33 KB)