Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv predstavljanja na učenje motoričnih sposobnosti : diplomsko delo
Robert Knep, 2012

Opis: Namen tega diplomskega dela je bil predstaviti, kako vpliva vizualno predstavljanje na učenje in izboljšanje motoričnih sposobnosti. Vsi smo sposobni predstavljanja, nekateri zavestno, večina pa si podzavestno zamišlja določena dejanja in dogodke. Torej predstavljanje ni nič novega le naučiti se ga je treba uporabljati tako, da postane naše vsakodnevno orodje pri lajšanju opravljanja naših nalog. S tem se je tudi začelo, z učenjem predstavljanja. Nadaljevalo se je s predstavljanjem točno določenih gibov in zaključilo z merjenjem časov dveh skupin, kontrolne in eksperimentalne, ki sta premagovali poligon s pehotnimi ovirami. Izkazalo se je, da tista skupina, ki je namesto "klasičnega" treninga izvajala mentalni trening s predstavljanjem, je hitreje usvojila določene gibe in bila na prvem in tudi vsakem naslednjem merjenju časa hitrejša.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: športna vzgoja, predstavljanje, vizualizacija, imaginacija, motorične sposobnosti, učenje, pehotne ovire, mentalni trening
Objavljeno: 06.02.2013; Ogledov: 8709; Prenosov: 429
.pdf Polno besedilo (762,31 KB)

2.
3.
Proces učenja iz izkušenj v pehotnem vodu in četi : zaključna naloga
Ino Črešnik, 2012

Opis: Učenje iz izkušenj je proces, kateri omogoča, da izkoristimo oziroma uporabimopridobljene izkušnje in dobre prakse pri izvajanju bodočih aktivnosti. Za uvedbo koncepta učenja iz izkušenj je potrebno skozi poudarjanje njegove pomembnosti, spremeniti organizacijsko kulturo, katera mora biti usmerjena v izboljšanje poslovnih procesov. V vojaških organizacijahučenje iz izkušenj omogoča doseganje želenih ciljev pri izvajanjuvojaških usposabljanj in nalog. Naučene lekcije morajo temeljiti na izkušnjah pridobljenih na podlagi negativnih izkustev ter izkušnjah pridobljenih na podlagi dobrih praks. Osnova za učinkovito opažanje ključnih dejavnikov je analiza po izvedenih aktivnostih. Analiza po izvedenih aktivnostmora biti izvedena takoj, ko se zazna potreba po izboljšanju določenih procesov dela oziroma aktivnosti. V prvi vrsti so za izvajanje analize po izvedenih aktivnostih in beleženje opažanj odgovorni neposredni poveljniki. V primeru zahtev po obsežnejši analizi se analiza izvede ob podpori skupine za analizo. Izsledki analize po izvedenih aktivnostih predstavljajo osnovo za izvedbo procesa učenja iz izkušenj. Opažanja je tako potrebno ustrezno evalvirati in jih vključiti v skupek znanj, katera bodo uporabna v izvajanju bodočih aktivnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učenje iz izkušenj, naučena lekcija, analiza, Slovenska vojska, proces, podatkovna baza
Objavljeno: 14.03.2013; Ogledov: 9163; Prenosov: 53
.pdf Polno besedilo (406,21 KB)

4.
E-izobraževanje kot projekt CIMIC v operacijah kriznega odzivanja : zaključna naloga
Anton Kanduti, 2012

Opis: Razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije ima izjemen vpliva na naše življenje. Prav tako razvoj informacijsko komunikacijske tehnologije izjemno vpliva tudi na proces izobraževanja. Vedno več je poudarka na elektronskem izobraževanju v nadaljevanju: (e - izobraževanje). Elektronsko učenje v nadaljevanju: (e - učenje) je oblika izobraževanja na daljavo, ki ima precej daljšo tradicijo od zgodovine Interneta, ki se je široko uveljavil šele v 90-ih letih prejšnjega stoletja. Gre za sodobno obliko izobraževanja, ki omogoča, da se udeleženci lahko učijo v domačem ali drugem okolju. Zaradi svobodne izbire kraja in časa pravimo, da je izobraževanje na daljavo oblika izobraževanja, ki je usmerjeno k udeležencu. Je način pridobivanja novih znanj in preizkušanja obstoječih znanj. Učimo se lahko sami, čas, vsebino in ritem učenja prilagajamo lastnim zmožnostim in sposobnostim. E - izobraževanje je izobraževanje, ki ga izvajamo s pomočjo sodobnih informacijskih in telekomunikacijskih tehnologij (IKT). Izobraževalne vsebine, komunikacija med udeleženci ter mentorji in vse ostale aktivnosti izobraževanja so v elektronski obliki Zaključna naloga v teoretičnem delu zajema opredelitev e % učenja s poudarkom na kombiniranem učenju. Empiričen del v začetku zajema raziskovalni vprašanji in hipotezi, metodologijo in raziskovalne metode, raziskovalni vzorec ter postopke zbiranja podatkov. Temu sledi predstavitev rezultatov kvantitativne raziskave, razprava in interpretacija. V sami raziskavi me je zanimalo ali so strokovni sodelavci za področje civilno vojaškega sodelovanja, seznanjeni s kombiniranim načinom učenja, ali so se kdaj srečali s kombiniranim učenjem, ali so zainteresirani za takšno obliko izobraževanja in usposabljanja in ali menijo, da je takšno obliko izobraževanja možno ponuditi izobraževalnim institucijam v območju stabilizacijskega delovanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: e-učenje, e-izobraževanje, vojaško izobraževanje in usposabljanje, civilno vojaško sodelovanje, Slovenska vojska, mednarodne operacije in misije.
Objavljeno: 12.10.2017; Ogledov: 6711; Prenosov: 74
.pdf Polno besedilo (346,72 KB)

5.
Racionalizacija izvedbe programa višjega štabnega tečaja častnikov SV z metodo učenja na daljavo
Edvard Arnuga, 2021

Opis: Človek je postal človek zaradi sposobnosti učenja in spreminjanja stvari v svojo korist. Tehnologija nudi nove možnosti in pogoje za spremembe. Te možnosti lahko izkoristimo ali pa tudi ne. Dejstvo je, da brez razvoja in uporabe novih tehnologij tudi napredka ni. Danes so zaradi neverjetnega razvoja informacijske tehnologije spremembe hitre in velike. Slediti spremembam je težko a vendar nujno. In za spremembe na bolje se moramo primerjati z boljšimi od sebe.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učenje na daljavo, e-izobraževanje, učni načrt, , metode izobraževanja, racionalizacija, pozitivni učinki, informacijska tehnologija
Objavljeno: 09.08.2021; Ogledov: 12; Prenosov: 6
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

6.
Podatkovna moč v vojaškem izobraževanju: zavedanje in razumevanje učne analitike
Darko Ščavničar, 2023

Opis: Količina ustvarjenih podatkov je danes zelo velika, temu pa sledi napredek pri zbiranju, obdelavi in analizi velikih količin podatkov za mnoge namene, kot so različne industrije, znanost, zdravstvo in tudi izobraževanje. Cilj podatkovne znanosti v vojaškem izobraževanju je bolje razumeti in izboljšati učne procese z vpogledi, ki temeljijo na podatkih. Učna analitika preučuje, kako uporabiti podatkovno rudarjenje, strojno učenje, obdelavo naravnega jezika, vizualizacijo in pristope interakcije med človekom in računalnikom, da bi učencem, izvajalcem izobraževanj ter vodjem institucij pomagali izboljšati učne procese in prakso poučevanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Vojaško izobraževanje, učenje, analiza podatkov, učna analitika, podatkovna moč
Objavljeno: 05.01.2024; Ogledov: 842; Prenosov: 8
.pdf Polno besedilo (448,40 KB)

7.
Pomen učne analitike za izboljšanje kakovosti e-učenja v Slovenski vojski
Darko Ščavničar, 2024

Opis: Hiter razvoj, uporaba in razpoložljivost tehnologije ustvarjajo nove priložnosti na vseh področjih človekovega življenja. Količina ustvarjenih podatkov je ogromna, temu pa sledi napredek pri zbiranju, obdelavi in analizi velikih podatkov za različne namene, kot so različne industrije, znanost, zdravstvo in tudi izobraževanje. Cilj podatkovne znanosti v izobraževanju je bolje razumeti in izboljšati učne procese s pomočjo vpogledov, ki temeljijo na podatkih. Učna analitika proučuje, kako uporabiti podatkovno rudarjenje, strojno učenje, obdelavo jezika, vizualizacijo in pristope interakcije med človekom in računalnikom, da bi učencem, izobraževalcem ter vodjem institucij pomagali izboljšati učne procese in prakso poučevanja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učenje, analiza podatkov, učna analitika
Objavljeno: 15.04.2024; Ogledov: 573; Prenosov: 10
.pdf Polno besedilo (518,59 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh