1.
Pomen obvladovanja socialnih veščin pri razvoju častnika : zaključna nalogaZoran Romih, 2012
Opis: Vsak človek je središče vsega, pa kljub temu ne moremo eden brez drugega. Sočlovek je bistven za naš obstoj in naše vedenje; z drugimi smo povezani s svojo odgovornostjo. Človekova odgovornost ni le odgovornost za samega sebe, temveč hkrati odgovornost za vse ljudi. Svoboda, ki jo prinaša individualizem, torej ni dovolj, da se odrečemo bistvu tega, kar sestavlja človeško življenje - to je socialnost, saj smo socialna bitja. Vsak odnos do stvari, vsako stališče je svobodna odločitev. Zato je bivanje odgovorno in to nenehoma, zakaj odločati se je treba zmerom znova v vsaki situaciji, nobena odločitev ni dokončna (Sartre, 1975: 380). Človeški dejavnik je še vedno ključni element pri doseganju uspeha vojaških organizacij. Uspešno vodenje vojaških enot si tako v miru kot v vojni ne moremo predstavljati brez vojaških vodij. Vojaškega vodjo opredeljujejo elementi, ki predstavljajo tako imenovani okvir vodenja. Zajemajo znanje, lastnosti in dejanja vojaških vodij. Vsak vodja mora posedovati in uporabljati tri vrste znanj in veščin: tehnična ali strokovna znanja, konceptualna ali organizacijska znanja in znanja o medčloveških odnosih, ki se razlikujejo po ravneh vodenja (direktna, organizacijska in strateška). Socialne veščine oziroma spretnosti kot del koncepta vodenja temeljijo na sistemu stališč, interesov, vrednot in socialnih norm, ki posamezniku omogočajo, da razume samega sebe in svoje okolje ter se na podlagi tega odzove na dogajanje s strategijo v skladu s cilji, ki jih ima v danem trenutku.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: voditelj, vodenje, socialne veščine, ravni voditeljstva
Objavljeno: 13.10.2017; Ogledov: 6492; Prenosov: 113
Polno besedilo (779,43 KB)