Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Družbeni mediji kot orodje vojaškega voditeljstva
Barbara Hanžič, 2019

Opis: Družbeni mediji so postali najpomembnejše orodje komuniciranja. V današnjem informacijskem okolju ljudje novice iščejo v družbenih medijih, torej morajo tudi oborožene sile biti tam, kjer poteka komunikacija. Kako učinkovito uporabljati družbene medije, pa je za vojaške organizacije vedno vroča tema. V vojaških strukturah se zaradi narave dela vedno pojavljajo legitimni pomisleki in tveganja, povezani z uporabo družbenih medijev. A koristi družbenih medijev ustvarjajo vtis aktualnosti in povečujejo kredibilnost vojaške organizacije, zato so družbeni mediji za vojaške voditelje v času omejenih virov, še toliko bolj učinkovit način pripovedovanja in širjenja vojaške zgodbe. Slovenski vojaški voditelji so na področju komuniciranja prek družbenih medijev zelo omejeni. Družbene medije upravljajo odgovorni za odnose z javnostmi, ki so v njih sicer vzpostavili kar nekaj vojaških kanalov, a te za celotno vojaško strukturo upravlja le peščica ljudi. V krmarjenje med poplavo vedno novih in spreminjajočih se trendov, ob upoštevanju usmeritev in dobrih praks Zavezništva, bi bilo v slovensko vojaško delovanje v družbenih medijih treba vključiti vojaške voditelje na različnih ravneh.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: uvajanje, prevzem, opremljanje, oborožitev, vojaška oprema in sistemi, investicijska dokumentacija, življenjski cikel
Objavljeno: 29.08.2019; Ogledov: 3; Prenosov: 2
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh