Our website uses cookies. For some of them we need your consent. Edit consent...

MoD Library and Information System

Search the digital library catalog
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Query: search in
search in
search in
search in
Work type: * old and bolonia study programme
Language:
Search in:
Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Analiza zaključnih vojaških operacij na Koroškem po kapitulaciji Nemčije leta 1945 : zaključna naloga
Boštjan Peternelj, 2007

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...druga svetovna vojna, Jugoslovanska armada, logistika, operativni načrti, vojaške izgube, vojno ujetništvo, organizacija...
Keywords: vojaške operacije, druga svetovna vojna, Jugoslovanska armada, logistika, operativni načrti, vojaške izgube, vojno ujetništvo, organizacija
Published: 11.04.2012; Views: 7934; Downloads: 1274
.pdf Fulltext (383,78 KB)
This document has many files! More...

3.
Znanje in veščine s področja JRKBO na nivoju voda : zaključna naloga
Primož Čuček, 2008

Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...vojska, JRKB, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti, SVS STANAG 2150(7)...
Keywords: Slovenska vojska, JRKB, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti, SVS STANAG 2150(7)
Published: 26.06.2012; Views: 6258; Downloads: 136
.pdf Fulltext (160,68 KB)

4.
Konceptualna znanja in veščine na direktni ravni : zaključna naloga
Aleksandra Ferlež, 2009

Abstract: Strokovnost vojaškemu vodji dajo znanja in veščine, ki jih ima in jih lahko delimo na znanja in veščine za delo z ljudmi, strokovna znanja in veščine ter na konceptualna znanja in veščine. Konceptualna znanja in veščine ima voditelj, ki je sposoben kritičnega, ustvarjalnega, etičnega in refleksivnega mišljenja. Količina konceptualnih znanj je odvisna od ravni voditeljstva, na direktni ravni se v literaturi ne poudarja in mu je namenjeno le malo prostora. Kljub temu pa je konceptualno znanje potrebno tudi na direktni ravniin o tem govori ta zaključna naloga. V nalogi so obravnavana potrebna konceptualna znanja poveljnika voda na primeru, ki potrjuje hipotezo 1, poleg tega pa je bil namen naloge dokazati oziroma ovreči hipotezo 2, da imajo častniki - poveljniki voda, po končanem šolanju na Šoli za častnike dovolj konceptualnih znanj za delo z vodom. Hipotezo 2 sem potrjevala na dva načina in sicer s pregledom vsebin v programu Šole za častnike in z izvedeno anketo med poveljniki vodov, čet in namestniki poveljnikov čet v 20.MOTB. Rezultat analize programa Šole za častnike je potrdil mojo hipotezo in pokazal, da je po programu vsebin, ki podpirajo konceptualna znanja in veščine dovolj. Ko pa sem se o tem hotela prepričati še z anketo v enoti, sem prišla, do drugačnih zaključkov in sicer, da bi bilo potrebno določene vsebine, predvsem za kritično, etično in ustvarjalno mišljenje še nadgraditi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: vodenje, poveljevanje, Slovenska vojska, komuniciranje, kritično mišljenje, vojaško usposabljanje, vojaško izobraževanje, učni načrti
Published: 15.03.2017; Views: 5960; Downloads: 64
.pdf Fulltext (315,33 KB)

Search done in 0 sec.
Top
www.mo.gov.si Colophon   | Cookie settings Top