Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Upravljanje s tveganji pri javnih naročilih v Slovenski vojski : zaključna naloga
Mihalj Bukovec, 2008

Opis: Javno naročanje je dejavnost, s katero država na trgu nabavlja dobrine, ki jih potrebuje. Področje javnega naročanja je v Evropski uniji in Republiki Sloveniji regulirano z direktivami, z zakoni in s podzakonskimi akti. Pri izvedbi postopka javnega naročanja se mora naročnik držati Zakona o javnih naročilih in načel javnega naročanja. Naročnik mora postopke javnega naročanja izvajati gospodarno in učinkovito ter spoštovati pravna pravila in načela javnega naročanja. Pri izvajanju postopkov javnega naročanja lahko pride do nepravilnosti, ki so pravne ali ekonomske narave. Ključno vprašanje raziskave je bilo, kakšen je prispevek obvladovanja tveganj k izboljšanju delovanja sistema javnega naročanja v Slovenski vojski (SV). V ta namen smo preučili značilnosti javnega naročanja, pomen obvladovanja tveganja, vlogo notranjih kontrol in notranjega revidiranja v SV. Prikazal sem možnosti obvladovanja tveganj, ki nastajajo kot posledica postopkov in predpisov javnega naročanja na Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije in v SV ter možne poti za zmanjševanje tveganj pri dejavnostih javnega naročanja v tej organizaciji. Poseben poudarek pa smo dali izbiri ustrezne strategije obvladovanja tveganj in modelov upravljanja s tveganji pri javnih naročilih v SV.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...naročila, tveganja, upravljanje s poslovnimi tveganji, COSO metoda, ocenjevanje tveganja, kontrola, notranja kontrola, register tveganj...
Ključne besede: javna naročila, tveganja, upravljanje s poslovnimi tveganji, COSO metoda, ocenjevanje tveganja, kontrola, notranja kontrola, register tveganj
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 7861; Prenosov: 245
.pdf Polno besedilo (727,44 KB)

2.
3.
Sistem zgodnjega opozarjanja v Slovenski vojski : zaključna naloga
Milan Žagar, 2013

Opis: Glokalizacija virov ogrožanja družb in sistemov ni nekaj na kar naj bi bila Slovenska vojska imuna. Spekter in dinamika kriz dviguje tempo ogrožanja. Sposobnost obrambe in preživetja je odvisno od pravočasnih in pravilnih reakcij, te pa od pravočasnih, pravilnih in dovolj zgodnjih opozoril. Njih zagotavlja sistem zgodnjega opozarjanja, ki deluje po osnovni logiki, da se okolja pred krizo oziroma okolja z naraščajočo ogroženostjo vedejo značilno drugače. Gre za vzorec tipičnega in sistematičnega ponavljanja, ki ga sistem zgodnjega opozarjanja prepozna, analizira, ovrednoti in kot napoved nadaljnjih dogodkov poda pripravljavcem obrambnih ukrepov. Potrebnost takšnega sistema dokazuje preprosto dejstvo, da ga imajo biološko vgrajenega vsa naravna bitja. Brez njega ni preživetja. Kaj pa Slovenska vojska? Ta takšnega sistema nima, zato je odvisna od informacij od zunaj, le-te pa dostikrat niso v skladu s potrebami Slovenske vojske. Naloga pojasnjuje sistem zgodnjega opozarjanja, način, metode in tehnike delovanja sistema, njegove prednosti in slabosti, predvsem pa podaja oceno nujnosti oblikovanja sistema zgodnjega opozarjanja na nacionalni ali obrambni ravni, v katerem bo aktivno sodelovala tudi Slovenska vojska.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zgodnje opozarjanje, sistem indikatorjev, analiza, metoda, Slovenska vojska...
Ključne besede: zgodnje opozarjanje, sistem indikatorjev, analiza, metoda, Slovenska vojska
Objavljeno: 21.11.2017; Ogledov: 5659; Prenosov: 80
.pdf Polno besedilo (435,52 KB)

4.
Kadrovski management
Mojca Rapotec, 2021

Opis: Kadrovski management se je kot temeljna sestavina vsakega podjetja oziroma organizacije skozi čas razvijal in pridobival na pomenu. Skozi čas in razvoj kadrovske funkcije je v ospredje prišel posameznik in njegovo ocenjevanje. Predvsem ocenjevanje njegovega dela, strokovnih in vodstvenih kompetenc. Kadrovska funkcija je pridobila na pomenu in ob pogledu skozi prizmo funkcije vodenja lahko rečemo, da ima zahtevno delo kako v množici potencialnih kandidatov poiskati in izbrati pravo osebo, ki bo poleg poveljniških kompetenc, imela in izžarevala tudi vodstveno karizmo. Predmet zaključne naloge je pregled obstoječe literature o metodi 360° ocenjevanja ter na podlagi pregleda literature oblikovati predstavitev oziroma opredelitev metode preko elementov enega cikla izvedbe ocenjevanja po metodi 360° ocenjevanja. V sodelovanju s pripadniki Slovenske vojske, ki so bili pripravljeni sodelovati v ocenjevanju posameznika, podati vpogled v izvedbo ocenjevanja, predstavitev rezultatov ter izvesti analizo rezultatov raziskave. Preko študije primera prikazati dodano vrednost in uporabnost metode tako za posameznika, njegovega nadrejenega za oblikovanje nadaljnjega razvoja posameznika kot tudi kadrovski službi, predvsem pri odločanju o primernosti kandidatov za zasedbo ključnih formacijskih delovnih mest na poveljniških in vodstvenih dolžnostih.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...človeškimi viri, kadrovska funkcija, kadrovska služba, ocenjevanje, metoda 360° ocenjevanja, Slovenska vojska...
Ključne besede: kadrovski management, upravljanje s človeškimi viri, kadrovska funkcija, kadrovska služba, ocenjevanje, metoda 360° ocenjevanja, Slovenska vojska
Objavljeno: 02.08.2021; Ogledov: 13; Prenosov: 7
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

5.
Bataljonska bojna skupina (BBSk)
Stanko Lenart, 2022

Opis: V nalogi je predstavljena posredna ognjena podpora v Slovenski vojski in v Bataljonski bojni skupini (BBSk) ter posredna ognjena podpora primerljivih držav članic NATA. Vojska z izvajanjem oboroženega boja zagotavlja obrambo države in odvrača agresijo na njo ter s tem ohranja nacionalno suverenost in ozemeljsko celovitostjo in to samostojno ali z zavezniki. To pa je mogoče doseči z visoko usposobljeno, učinkovito, vzdržljivo, mobilno in samozadostno vojsko z možnostjo povezovanja z drugimi vojskami. Tukaj pa nastopi država, ki zagotavlja kader, infrastrukturo, materialno tehnična sredstva in oborožitev ter Slovenska vojska kot stroka, ki je odgovorna za usposobljenost, motiviranost in pripravljenost kadra. Posredna ognjena podpora je pomemben člen podpore vsakemu manevru, tudi znotraj Bataljonske bojne skupine, kjer deluje kot modul ognjene podpore. Potrebno je formirati takšen modul ognjene podpore, da bo interoperabilen in sposoben zagotavljanja posredne ognjene podpore tako BBSk kakor tudi nadrejenemu pri izvajanje vseh bojnih funkcij. Problem je določiti ustrezno sestavo in na kakšen način takšno enoto vključiti, da bo optimalna. V zaključni nalogi bomo zato odgovore poizkušali dobiti z analizo posredne ognjene podpore v Slovenski vojski in v BBSk ter z analizo primerljivih članic NATA po metodi DOTMPFLI.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...posredna ognjena podpora, bataljonska bojna skupina, NATO, metoda DOTMPFLI...
Ključne besede: posredna ognjena podpora, bataljonska bojna skupina, NATO, metoda DOTMPFLI
Objavljeno: 27.06.2022; Ogledov: 15; Prenosov: 8
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh