Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Srednje kolesno oklepno vozilo 8x8 in lahko kolesno oklepno vozilo 6x6 v retranslacijskem načinu delovanja : zaključna naloga
Katja Zupanc, 2012

Opis: V zaključni nalogi z naslovom Srednje kolesno oklepno vozilo (SKOV) 8x8 in lahko kolesno oklepno vozilo LKOV 6x6 v retranslacijskem načinu delovanja, sempredstavila tehnični in taktični del postavitve retranslacijskih postaj z oklepnimi transporterji SKOV 8x8 in LKOV 6x6. Na kratko sem predstavila še problematiko in možne rešitve interoperabilnosti radijskih sistemov v vozilih. Ključnega pomena pri postavitvi retranslacije s SKOV 8x8 in LKOV 6x6 sta predvsem oprema zvez, ki je vgrajena v vozila, in izbor mikrolokacije. Namen naloge je bil ugotoviti ali sta SKOV 8x8 in LKOV 6x6 samozadostna za vzpostavitev in delovanje retranslacijske postaje na nivoju čete.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: retranslacija, retranslacijska postaja za zveze, komunikacija, motorizirana pehota, vod za zveze, interoperabilnost, bojna vozila pehote, SKOV 8x8, LKOV 6x6
Objavljeno: 13.03.2013; Ogledov: 9047; Prenosov: 214
.pdf Polno besedilo (4,47 MB)

2.
Karierna pot pilota v slovenski vojski
Katja Zupanc, 2011

Opis: V magistrski nalogi je prikazan proces izobraževanja, usposabljanja in izbora kandidatov za poklic vojaškega pilota. Zajet je celoten program šolanja, ki ga trenutno uporabljajo v Slovenski vojski za pridobivanje pilotov helikopterja in letal. Naloga zajema celotno pot, ki jo mora kandidat za pilota opraviti od trenutka, ko se po srednji šoli odloči za ta poklic, do trenutka ko izgubi status aktivnega pilota v SV ali se odloči za izhod iz sistema. Zaradi vojaškega okolja so prikazane tudi psihofizične zahteve, ki jih mora kandidat izpolnjevati pred nastopom častniškega in pilotskega dela izobraževanja in usposabljanja. Menim, da so dijaki, ki se odločijo za poklic vojaškega pilota premalo seznanjeni s samim izobraževanjem in karierno potjo pilota Slovenske vojske. Naloga vsebuje anketo, na podlagi katere smo ugotovili, da sistem karierne poti ne omogoča pilotu SV širokih možnosti za napredovanje, ker je število visokih častniških dolžnosti v letalskih enotah omejeno.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Slovenska vojska, kariera, vojaški pilot, častniki, usposabljanje
Objavljeno: 30.04.2019; Ogledov: 5822; Prenosov: 534
.pdf Polno besedilo (828,54 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh