Our website uses cookies. For some of them we need your consent. Edit consent...

MoD Library and Information System

Search the digital library catalog
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Query: search in
search in
search in
search in
Work type: * old and bolonia study programme
Language:
Search in:
Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Energijska bilanca večnamenske ladje : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje strojništvo
Žiga Kržičnik, 2016

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali večnamensko ladjo Triglav 11, ki je last Slovenske vojske in 430. mornariškega diviziona in je namenjena patruljiranju ter zaščiti slovenske obale. Cilj je bil analiza energijskih tokov na ladji v različnih obratovalnih režimih. Popis energijskih tokov smo izvajali z meritvami na ladji, ko je bilo to mogoče, druge podatke smo dobili preko podatkovnih vmesnikov, nekaj pa smo jih morali oceniti. Določili smo največje porabnike energije, popisali tri delovne režime, ki so najbolj pogosti ter jih med seboj primerjali. Prvi stacionarni otočni režim je bil na privezu, kjer smo za proizvodnjo električne energije za porabnike uporabili dizelski agregat in porabili 5.077 kWh energije v obliki goriva. Drugi režim je bil prav tako na privezu, ko je ladja priključena na distribucijsko omrežje, kjer smo porabili 944,04 kWh električne energije. Tretji režim je bil merjen med plovbo, kjer smo poleg dizelskega agregata uporabljali tudi pogonske motorje. Ugotovljeno je bilo, da je v primeru plovbe ekstremen porabnik pogonski motor, ki je porabil 76160 kWh energije v obliki dizelskega goriva, sledijo pa mu dizelski agregat, ki je porabil 5.585 kWh. Skupna porabljena električna energija je znašala 971,33 kWh v 24 urah, kar je predstavljalo časovno naš delovni cikel.
Found in: osebi
Keywords: diplomske naloge, večnamenska ladja, otočni energetski sistem, energijske bilance, obratovalni režimi, mornarica
Published: 22.08.2016; Views: 6979; Downloads: 92
.pdf Fulltext (2,28 MB)

2.
Securing autonomy of military barracks through renewable energy solutions
Boštjan Drobnič, Robert Šipec, Tomaž Katrašnik, Urban Žvar Baškovič, Mitja Mori, 2023

Abstract: This article presents a concept of establishing a network of energy self-sufficient nodes in Slovenia and the EU, within the Defence RESilience Hub Network in Europe project initiated by the Ministry of Defence of Slovenia (MORS). The goal is to reduce the energy dependence of military facilities on external suppliers. A mathematical model of a military site’s micro-grid incorporates multiple energy vectors and their conversion and storage, with a focus on hydrogen technologies. A case study of a military site in Belgium shows that an energy system with solar and wind power can provide sufficient hydrogen for transportation needs and operate the site autonomously for up to 30 days. Additionally, the carbon footprint of the military base as an energy system was calculated, indicating potential reductions in environmental impacts.
Found in: osebi
Keywords: military sites, self-sufficient operation, renewable energy sources, hydrogen technologies, carbon footprint
Published: 05.01.2024; Views: 381; Downloads: 2
.pdf Fulltext (1,19 MB)

Search done in 0 sec.
Top
www.mo.gov.si Colophon   | Cookie settings Top