Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Zapri

Knjižnično-informacijski in založniški center

Digitalna knjižnica

NaslovStaff rides in professional military education : fusing history, the modern battlefield, and the battlefield of the future
Osnovni podatki o gradivu
Avtorji:Weissmann, Mikael (Avtor)
Björkqvist, Jonas (Avtor)
Jezik:Angleški jezikVrsta gradiva:NeznanoTipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članekOrganizacija:MORS - Publikacije MORSKljučne besede:staff rides, war games, professional military education, battlefield studyUDK:355.5:355.092.1ISSN pri članku:2463-9575COBISS_ID:227795971Povezava se odpre v novem oknuStatistika: 275 ogledov; 1 prenosovPodročja:Gradivo ni uvrščeno v področja.
Datoteke:.pdf RAZ_Weissmann_Mikael_i2024.pdf (597,04 KB)
Opis:This article underscores the vital role of staff rides in professional military education (PME), highlighting their ability to bridge historical military events and the contemporary challenges faced by military leaders. It introduces a hybrid staff ride model which merges historical studies with the practical demands of modern warfare, effectively bridging the gap between past analyses and present-day relevance. The article offers detailed guidance on planning staff rides, including the integration of war games, to create a unified learning experience. It presents an ideal pedagogical planning model to ensure the learning objectives align with the activities, and offers different models for field studies. These insights advance staff rides as crucial tools in PME, ensuring their continued relevance in preparing leaders for current and future challenges.
Citiranje gradiva
Sekundarni jezik
Jezik:Slovenski jezikNaslov:Vojaško študijsko potovanje v poklicnem vojaškem izobraževanjuOpis:Članek preučuje ključno vlogo vojaških študijskih potovanj v poklicnem vojaškem izobraževanju in izpostavlja njihovo sposobnost povezovanja zgodovinskih vojaških dogodkov in sodobnih izzivov, s katerimi se soočajo vojaški voditelji. Predstavljen je hibridni model vojaških študijskih potovanj, ki združuje zgodovinske študije s praktičnimi zahtevami sodobnega vojskovanja, s čimer učinkovito premošča vrzel med preteklimi analizami in sodobnim pomenom. Članek ponuja podrobne smernice za načrtovanje vojaških študijskih potovanj, vključno z vključitvijo vojnih iger, da bi ustvarili enotno učno izkušnjo. Predstavljen je idealen model pedagoškega načrtovanja, ki zagotavlja, da so učni cilji usklajeni z dejavnostmi, in ponuja različne modele za študij na terenu. Ta spoznanja spodbujajo službene vožnje kot ključno orodje v poklicnem vojaškem izobraževanju in zagotavljajo njihovo nadaljnjo pomembnost pri pripravi voditeljev na sedanje in prihodnje izzive.Ključne besede:vojaška študijska potovanja, vojne igre, profesionalno vojaško izobraževanje, študij bojišča, vojaška študijska pot