Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 17
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Koncept psihološke obrambe in krizno komuniciranje : vmesno vsebinsko poročilo
Erik Kopač, Klemen Grošelj, Iztok Prezelj, Uroš Svete, Sandra Bašić-Hrvatin, Marko Polič, Marjan Malešič, 2005

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...Krizno upravljanje, Crisis management, Komuniciranje, Communication, Obramba, Defence, Psihološki...
Ključne besede: Krizno upravljanje, Crisis management, Komuniciranje, Communication, Obramba, Defence, Psihološki vidik, Psychological aspects, Strategija, Strategy, Modeli, Models, Javnost, Public
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 10057; Prenosov: 225
.doc Polno besedilo (4,90 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Upravljanje s tveganji pri javnih naročilih v Slovenski vojski : zaključna naloga
Mihalj Bukovec, 2008

Opis: Javno naročanje je dejavnost, s katero država na trgu nabavlja dobrine, ki jih potrebuje. Področje javnega naročanja je v Evropski uniji in Republiki Sloveniji regulirano z direktivami, z zakoni in s podzakonskimi akti. Pri izvedbi postopka javnega naročanja se mora naročnik držati Zakona o javnih naročilih in načel javnega naročanja. Naročnik mora postopke javnega naročanja izvajati gospodarno in učinkovito ter spoštovati pravna pravila in načela javnega naročanja. Pri izvajanju postopkov javnega naročanja lahko pride do nepravilnosti, ki so pravne ali ekonomske narave. Ključno vprašanje raziskave je bilo, kakšen je prispevek obvladovanja tveganj k izboljšanju delovanja sistema javnega naročanja v Slovenski vojski (SV). V ta namen smo preučili značilnosti javnega naročanja, pomen obvladovanja tveganja, vlogo notranjih kontrol in notranjega revidiranja v SV. Prikazal sem možnosti obvladovanja tveganj, ki nastajajo kot posledica postopkov in predpisov javnega naročanja na Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije in v SV ter možne poti za zmanjševanje tveganj pri dejavnostih javnega naročanja v tej organizaciji. Poseben poudarek pa smo dali izbiri ustrezne strategije obvladovanja tveganj in modelov upravljanja s tveganji pri javnih naročilih v SV.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: javna naročila, tveganja, upravljanje s poslovnimi tveganji, COSO metoda, ocenjevanje tveganja, kontrola, notranja kontrola, register tveganj
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 8196; Prenosov: 249
.pdf Polno besedilo (727,44 KB)

3.
Nacionalni center kriznega upravljanja in njegovo mesto v kriznem upravljanju : zaključna naloga
Matjaž Matej Kastelic, 2011

Opis: Zaradi vse pogostejših in obširnejših pojavov krize ter zavedanja kriznih situacij, da smo kot družba vedno bolj ranljivi je postalo učinkovito soočanjes krizo na nacionalni, regijski in lokalni ravni ena izmed glavnih nalog državnih organov, institucij in organizacij za učinkovit krizni menedžment. Pravilna in celovita pripravljenost na krizo, načrti delovanja v krizi, so namenjeni pred-vsem odvračanju groženj, če do nesreče ali krize pride, do pripravljenosti nanjo in učinko-vitem odzivanju. Ključnega pomena je zagotoviti optimalen in učinkovit krizni menedžment, ki obvladuje ureditve in ukrepe s ciljem obvladovanja krize in oblikovanja prihodnjega poteka krize v smislu primerne rešitve krize. Krizni menedžment mora povezovati celoten spekter različ-nih in hkrati med seboj povezanih kriznih dejavnosti, kot so obrambno-vojaška, zaščitno-reševalna, obveščevalna, policijsko-kriminalistična, protiteroristična, varnostna, gospodar-ska, okoljevarstvena, epidemiološka in zdravstvena dejavnost. Predmet naloge je predstaviti odnose oziroma sodelovanje med nacionalnim centrom za krizno upravljanje in slovensko vojsko ter združiti vso javno dostopno literaturo oz. normativne dokumente, ki definira in opredeljuje učinkovit krizni menedžment.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...oziroma sodelovanje med nacionalnim centrom za krizno upravljanje in slovensko vojsko ter združiti vso javno...
Ključne besede: nacionalni center kriznega upravljanja, krizno upravljanje, krizni menedžment
Objavljeno: 26.04.2012; Ogledov: 13144; Prenosov: 533
.pdf Polno besedilo (568,82 KB)

4.
Linux z namizjem KDE : priročnik za delo z operacijskim sistemom Linux
Aleš Košir, Roman Maurer, Rok Papež, Primož Peterlin, Miha Tomšič, 2003

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...računalništvo, operacijski sistemi, Linux, KDE namizno okolje, upravljanje sistema, večpredstavnost, računalniške mreže, priročniki...
Ključne besede: računalništvo, operacijski sistemi, Linux, KDE namizno okolje, upravljanje sistema, večpredstavnost, računalniške mreže, priročniki
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 8808; Prenosov: 0

5.
Uporaba JRKB - oprema posameznika : zaključna naloga
Dejan Pagon, 2008

Opis: Namen naloge je predstaviti JRKB-opremo posameznika in njeno pravilno uporabo. V tej zaključni nalogi boste lahko našli taktično–tehnične podatke in navodila za uporabo funkcionalne JRKB-opreme, ki zagotavlja zaščito za oči, respiratornega trakta in telesa. Naloga bo vsebovala tudi informacije o priboru za osebno dekontaminacijo znotraj katerega so sredstva za zaščito pred učinki kemičnih bojnih strupov, pred radioaktivnim jodom in za biološko dezinfekcijo vode.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...zaščita, zaščitna obleka, zaščitna maska, detekcija, identifikacija, upravljanje s tveganji, medicinska podpora...
Ključne besede: Slovenska vojska, JRKB, fizična zaščita, zaščitna obleka, zaščitna maska, detekcija, identifikacija, upravljanje s tveganji, medicinska podpora
Objavljeno: 30.05.2012; Ogledov: 9207; Prenosov: 1063
.pdf Polno besedilo (8,22 MB)

6.
7.
Linija vodenja in poveljevanja v sistemu nadzora in kontrole zračnega prostora : zaključna naloga
Radovan Virijant, 2012

Opis: Naloga obravnava sistem nadzora in kontrole zračnega prostora Republike Slovenije, kjer je podrobneje predstavljena linija vodenja in poveljevanja v tem sistemu. V začetku naloge so predstavljene nacionalne pravne podlage za izvajanje nadzora in kontrole zračnega prostora RS. Predstavljeni so tudi dokumenti zveze NATO. Z analizo Natovih predpisov in nacionalne zakonodaje, naloga prikaže določena neskladja in pomankljivosti nacionalnih dokumentov. Med drugim tudi neskladja in pomanjkanje predpisov, ki določajo delovanje v zračnem prostoru, vezanih na predpise zveze NATO. V nalogi želim poudariti odgovornost Slovenije do suverenosti pri izvajanju nadzora in kontrole zračnega prostora RS ter podrobneje opisati linijo vodenja in poveljevanja v sistemu nadzora in kontrole zračnega prostora na taktičnem in operativnem nivoju. V zaključku naloge so predstavljene ugotovitve, ki sem jih spoznal preko raziskovanja tematike, sledijo tudi predlogi za izboljšavo na tem področju. Cilj raziskovalne naloge je natančno in predvsem uporabno ter v skladu z že veljavnimi direktivami, dokumenti in navodili opisati linijo vodenja in poveljevanja v sistemu nadzora in kontrole zračnega prostora tako, kot jo s svojim strokovnim znanjem in izkušnjami vidim.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nadzor zračnega prostora, kontrola zračnega prostora, nacionalni pooblaščenec, Center za nadzor in kontrolo zračnega prostora, bojno upravljanje
Objavljeno: 18.10.2017; Ogledov: 6233; Prenosov: 140
.pdf Polno besedilo (375,72 KB)

8.
Terorizem kot globalna in nacionalna grožnja varnosti : protiteroristično delovanje, izzivi za Slovensko vojsko
Danilo Klinar, 2018

Opis: Mednarodno varnostno okolje se spreminja, žal ugotavljamo, da ne na bolje. V zadnjem obdobju poleg vseh nevojaških virov ogrožanja znova čutimo napetosti v mednarodnih odnosih, ki lahko vodijo tudi v oborožen konflikt na območju Evrope. V tako nestabilnem okolju se organiziran kriminal in terorizem še bolj približata okolju, ki jima omogoča lažje delovanje in dosego ciljev. Mednarodni terorizem, predvsem z versko konotacijo, je danes prisoten v kar nekaj evropskih državah. Miselnost, da so države brez terorističnih napadov varne, je lahko zelo varljiva. Republika Slovenija (RS) danes skladno s svojimi zavezami sodeluje v kar nekaj misijah v tujini, ravno tako nas naša moralna drža zavezuje k zavzemanju stališč, ki so uperjena proti terorističnim organizacijam in njihovim metodam. Dodatno lahko RS v času, ko večina članic Evropske unije (EU) in Severnoatlantske zveze (North Atlantic Treaty Organization - NATO) zaostruje mehanizme zagotavljanja varnosti, postane lažje dosegljiva tarča. Skozi nalogo je terorizem opredeljen kot vir ogrožanja na globalni in nacionalni ravni. Zaradi nenehnih sprememb v mednarodnem varnostnem okolju, preventivnega delovanja ter ustrezne priprave obrambno - varnostnih organov smo izpostavili pomen izdelave ocene ogroženosti in ocene tveganja za terorizem. Teroristični napad zahteva ustrezno ukrepanje. Učinkovito ukrepanje je možno samo skozi enoten proces, kjer so postopki, mehanizmi in ukrepi ter vsi deležniki medsebojno usklajeni. Iz teh razlogov smo analizirali sistem kriznega upravljanja in vodenja ter analizirali primer, ko se vključuje Slovenska vojska (SV). V osrednjem delu naloge je opredeljena normativna podlaga za protiteroristično delovanje SV, opredeljene so naloge protiterorističnega delovanja in zmogljivosti SV, ki so pristojne, opremljene, oborožene in usposobljene za izvajanje tovrstnih nalog.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...varnost, terorizem, krizno upravljanje, protiteroristično delovanje...
Ključne besede: varnost, terorizem, krizno upravljanje, protiteroristično delovanje
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 6410; Prenosov: 174
.pdf Polno besedilo (521,08 KB)

9.
Priprave in odziv na kompleksno krizo
Janja Vuga Beršnak, Anica Ferlin, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kompleksna kriza, upravljanje, vodenje, struktura, funkcije, elektronske publikacije...
Ključne besede: kompleksna kriza, upravljanje, vodenje, struktura, funkcije, elektronske publikacije
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 6447; Prenosov: 50
.pdf Polno besedilo (23,07 MB)

10.
Vloga Slovenske vojske ob pojavu kompleksne krize v republiki Sloveniji
Boštjan Novak, 2018

Opis: V današnjem času so krize vedno bolj kompleksne. Če obseg krize presega odzivne zmožnosti posameznih ministrstev, vladnih služb in podsistemov sistema nacionalne varnosti, govorimo o kompleksni krizi. V nalogi sem analiziral vlogo Slovenske vojske ob pojavu kompleksne krize v Republiki Sloveniji po sprejetju dopolnitev 20. člena Zakona o vladi. Temeljni namen zaključne naloge je pregled usklajenosti in pristojnosti delovanja organov v primeru kompleksne krize ter umeščenosti upravljanja krize v mednarodni okvir. S kvalitativno metodo primerjalne analize in interpretacijo virov sem analiziral sodelovanje Slovenske vojske ob migrantski krizi, s poudarkom na kadrovski popolnjenosti ter razpoložljivosti in vzdržljivost Slovenske vojske ob pojavu kompleksne krize. Ureditev v Republiki Sloveniji sem primerjal tudi z Republiko Latvijo. Ugotavljam, da delovanje organov ob pojavu kompleksne krize v Republiki Sloveniji temelji na jasno določenih nalogah in pristojnostih. Strukturo kriznega upravljanja in vodenja pa je treba preveriti v praksi in izdelati načrte odzivanja na kompleksne krize. Slovenska vojska je zaradi svoje popolnjenosti in angažiranja v mednarodnih operacijah in misijah omejeno uporabna v primeru pojava kompleksne krize.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...kompleksna kriza, krizno upravljanje, krizno vodenje, Slovenska vojska, Republika Slovenija...
Ključne besede: kompleksna kriza, krizno upravljanje, krizno vodenje, Slovenska vojska, Republika Slovenija
Objavljeno: 28.01.2019; Ogledov: 5649; Prenosov: 136
.pdf Polno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh