Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Učinkovitost komuniciranja z javnostmi o vlogi SV v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami : zaključna naloga
Gregor Hribar, 2012

Opis: Pričujoča zaključna naloga se ukvarja s problematiko merjenja oz. vrednotenja uspešnosti komuniciranja z javnostmi o vlogi Slovenske vojske v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, in sicer na primeru helikopterskega reševanja v gorah kot javnosti najbolj poznanem elementu tega sistema. Tako ponuja osnovno teoretično podlago s področja odnosov z javnostmi, komuniciranja ter vrednotenja uspešnosti komuniciranja. Rezultati analize objav v medijih na obravnavano temo v preteklem petletnem obdobju pa pokažejo, da je vloga helikopterskih posadk pri reševanju v gorah in s tem vloga Slovenske vojske v sistemu varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami v javnosti prepoznavna in pozitivno sprejeta. Načini, metode in tehnike komuniciranja, ki jih pri tem uporabljamo predstavniki za odnose z javnostmi v SV, zagotavljajo uspešno in učinkovito predstavljanje v javnosti in tako pripomorejo k pozitivni podobi SV v javnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ... odnosi z javnostmi, komuniciranje, uspešnost, učinkovitost, merjenje, vrednotenje,...
Ključne besede: odnosi z javnostmi, komuniciranje, uspešnost, učinkovitost, merjenje, vrednotenje, helikoptersko reševanje, Slovenska vojska
Objavljeno: 16.10.2017; Ogledov: 5837; Prenosov: 138
.pdf Polno besedilo (431,79 KB)

2.
Odnosi z javnostmi kot strateško orodje pri komuniciranju mednarodnih operacij in misij : zaključna naloga višjega štabnega tečaja
Dušan Petrovič, 2018

Opis: V današnjem globalnem kompleksnem svetu, ki je tesno prepleten s potrebo po nenehnem dvosmernem komunikacijskim procesom in procesom digitalizacije, so družbene spremembe stalnica. V dobi hitrih sprememb, ki ji zakonodajni proces in s tem ustrezna pravna regulacija področja ne more slediti, je lahko vsak ustvarjalec novic. Sočasno se izgublja pomen kakovostnega podajanja informacij v nasprotju s ponujeno konstrukcijo realnosti, ki nam jih vsiljujejo sodobni mediji. Novinarsko poročanje nadomeščajo različne uredniško vodene in usmerjane informacijske operacije. Zaradi razvoja sistema prenosa novic lahko praktično vsa dogajanja spremljamo tako rekoč v živo in boj ponudnikov informacij zato to, kdo bo prvi, postaja vedno bolj neusmiljen. Zato so klasični mediji izgubili monopol nad delitvijo novic in namesto ustvarjalca so postali vir za informacije. Slovenska vojska se mora vsemu naštetemu nenehno prilagajati in kot verodostojen partner v nacionalnem in mednarodnem okolju prizadevati tudi na področju odnosov z javnostmi. Zato morajo strokovnjaki za odnose z javnostmi imeti izjemno odprt dostop do informacij znotraj sistema, ki jih morajo nato hitro, kakovostno posredovati zainteresiranim javnostim, tako da skrbijo za ugled organizacije, večajo razumevanje in podporo javnosti za njeno delovanje. Predmet preučevanja zaključne naloge so odnosi z javnostmi kot orodje pri komuniciranju mednarodnih operacij in misij. V njej želimo poudariti pomen učinkovitih odnosov z javnostmi v sodobnem okolju ter na podlagi teoretičnih in praktičnih spoznanj analizirati aktivnosti ob napotitvi prvega slovenskega kontingenta v Natove sile okrepljene prednje prisotnosti na vzhodu. V prvi polovici naloge so predstavljena teoretična izhodišča in značilnosti odnosov z javnostmi v Natu in Republiki Sloveniji. V drugem delu se s pomočjo analitičnega preučevanja naloga osredotoči na analizo zakonodaje in ključnih dokumentov obravnavanega področja ter procesa in dokumentov ob napotitvi prvega slovenskega kontingenta v Natove sile okrepljene prednje prisotnosti na vzhodu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komuniciranje, odnosi z javnostmi, mednarodna operacija in misija, okrepljena prednja prisotnost, Nato, Slovenska vojska
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 5595; Prenosov: 60
.pdf Polno besedilo (738,43 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh