Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Palestinska država : realnost ali utopija
Karmen Kralj, 2011

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 20.04.2012; Ogledov: 6809; Prenosov: 80
.pdf Polno besedilo (907,41 KB)

2.
Razvoj plastičnega manevrskega streliva in linkov v NATO kalibrih : končno poročilo ob zaključku projekta tehnološki program "Tehnologija za varnost in mir 2006-2012" (TP MIR)
2008

Opis: Razvojni projekt »Razvoj plasticnega manevrskega streliva in linkov v NATO kalibrih« je bil poglavitno usmerjen v kompleksne in celovite razvojno investicijske aktivnosti s ciljem razviti plasticno manevrsko strelivo in linke v NATO kalibrih ter v implementacijo razvojnih dosežkov tako v smislu proizvajanja kot v smislu trženja. Za potrebe projekta je bila v prvi fazi izdelana študija tehnoloških dognanj, izvedene pa so bila tudi izobraževanja in tržne analize, v smislu platforme za razvojno zasnovo. Sledilo je konkretno razvojno raziskovalno delo s ciljem opredeliti vse tehnološke elemente za razvoj, preizkušanje in validacijo prototipov nabojev in linkov. Nato je sledil razvoj in integracija nabavljene tehnologije ter razvojno raziskovalno delo za tehnicno opredelitev, izdelavo, preizkušanje in validacijske postopke vzorcev nabojev in linkov. Sledila sta testni zagon masovne proizvodnje in na koncu tudi izvedba nulte serije.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: plastično manevrsko strelivo, plastični linki, testiranja, NATO kalibri
Objavljeno: 03.08.2012; Ogledov: 7657; Prenosov: 36
.pdf Polno besedilo (16,25 MB)

3.
4.
Načrtovanje in izvajanje zaupnih obrambnih naročil : zaključna naloga
Roman Pogačnik, 2011

Opis: Logistika ima v Slovenski vojski poseben položaj, ki si ga vsak posameznik razlaga po svoje. Pomeni skupek aktivnosti, ki jih koristijo drugi za svoje delovanje. Torej ni sama sebi namen, ampak je odločilna podlaga za delovanje operativnih enot pri svojem osnovnem poslanstvu. Če ima logistika težave z zagotavljanjem osnovnih življenjskih potrebščin, ni nikakršnih osnovnih možnosti delovanja tako v civilnem kot v vojaškem okolju. Oskrbovanje logistike se navezuje na več virov in je močno prepleten sistem delovanja kadra in materialnih zmožnosti okolja v času v katerem deluje. Novi izziv za logistiko so prisotni vsak dan in jih je s tendenco povečevanja aktivnosti, čedalje več. Že dalj časa se sprašujem, kako so logistiko pojmovali v bližnji in daljni preteklosti. Prve odgovore sem dobil ob prebiranju knjige g. Prebilič-a Vojaška logistika. Nekaj mojih povzetkov iz te knjige predstavljam v prvem poglavju. V tem poglavju sem za primer opisal tudi nekaj mojih spoznanj delovanja Jugoslovanske ljudske armade. V nadaljevanju sem se lotil dokumentiranja izvajanja generalnih pogodb za oskrbovanje in vzdrževanje letalsko tehničnih sredstev. Ta del naloge opisuje postopke pri vsakodnevnem poslovanju z zunanjimi izvajalci pogodb. Navajam tudi nekaj primerov iz katerih smo se učili in dopolnjevali naše znanje. Vse izkušnje se ne morejo preliti na papir, to poglavje jih obravnava nekaj težjih in bolj značilnih. Zadnje poglavje je bolj zahtevno, je mogoče tudi manj zanimivo za branje, vendar je zelo pomembno za bližnjo prihodnost izvajanja logistike v SV. Nova zakonodaja, ki je v pripravi za sprejem na obrambnem področju, je obsežna takopo področju, ki ga obravnava, kot tudi po vsebini, ki jo zajema. Moj namenje bil, seznaniti se s predlogom in narediti primerjavo za nivo izvajanja pogodb, ki bodo podlaga za nove postopke in nove pogodbe z dobavitelji. Vprašanje ki se mi poraja, je kakšni bodo vplivi na izvajanje pogodbe po sprejemu zakonodaje, saj naj bi dobavitelji pridobili nekaj več pravic, naročnik pa bolj zahtevne postopke pri izbiri ponudnika. Zakonodaja biže morala biti sprejeta konec avgusta leta 2011, vendar je še v fazi pridobivanja mnenj kasnejših uporabnikov. Vendarle nismo s tem v Sloveniji nič boljši ali slabši kot drugje v EU, saj navajam tudi dežele, ki imajo zamudopri sprejemu te zakonodaje.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javna naročila, obrambna naročila, zakonodaja, logistika, vojska, oskrba, finančni viri, kadri, postopki
Objavljeno: 15.02.2013; Ogledov: 8424; Prenosov: 139
.pdf Polno besedilo (1,22 MB)

5.
Javno naročilo nižje vrednosti : zaključna naloga
Mitja Magdič, 2011

Opis: Procesi javnega naročanja nižje vrednosti so skozi javna naročila nenehno vpeti v naš vsakdanjik in vsakdanjik raznih organizacij, gospodarskih družb inne nazadnje tudi institucij državne uprave, kot sta Ministrstvo za obrambo in Slovenska vojska. So nekakšen agregat gospodarstva, seveda v določenem deležu, ki vsekakor ni zanemarljiv, in prinašajo dinamične spremembe v okolje,v katerem delujejo. Slovensko gospodarstvo je dobilo s prevzemanjem Evropske zakonodaje nov zagon in nove priložnosti na mednarodnih trgih, saj seje naša zakonodaja postopoma prilagodila zakonodajnim postopkom EU. Za uspešno delovanje na področju javnih naročil nižje vrednosti je potrebno poznati zakonodajo na tem področju, njeno vpetost v sistem na vseh nivojih, hkrati pa aktivno spremljati novitete, ki prihajajo. Samo na takšen način smo lahko uspešni. Prav javna naročila nižjih vrednosti pa so pokazala na določene pomanjkljivosti v procesu in nujnosti prilagoditve današnjemu času, ki je neusmiljen s svojimi vzponi in padci. Prenova poslovnega procesa javnih naročil nižjih vrednosti mora temeljiti na povezljivosti z oddajo naročil velike vrednosti, enotnih zahtevah, potrebnih za spremljanje, izvajanje in ocenjevanje dosežene stopnje razvoja procesa. Zaradi tega je potrebno proces javnih naročil nižjih vrednosti neprestano izpopolnjevati in dograjevati s ciljem čim boljše racionalne porabe proračunskih sredstev na vseh področjih, še posebej pa na obrambnem področju Ministrstva za obrambo in področju Slovenske vojske, kjer so sredstva predvidena za tovrstno dejavnost, iz dneva v dan manjša.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javno naročilo nižjih vrednosti, zakonodaja o javnem naročanju, Ministrstvo za obrambo, Slovenska vojska, enostavni postopek, racionalna poraba, učinkovitost, urea (umetno gnojilo)
Objavljeno: 28.03.2013; Ogledov: 9032; Prenosov: 319
.pdf Polno besedilo (2,63 MB)

6.
Pomen in delovanje celovitega finančnega sistema v OKO : zaključna naloga
Urška Rojc, 2009

Opis: Osrednji predmet naloge je predstavitev organizacije in postopkov finančne podpore enotam SV v operacijah kriznega odzivanja (v nadaljevanju OKO), tveganj s katerimi se trenutno srečujemo na tem področju ter načinov kako izboljšati finančno zagotovitev OKO in s tem zmanjšati število in vpliv posameznih tveganj. Finančno poslovanje sil SV se izvaja skladno z zakonodajona področju javnih financ in izvrševanja proračuna Republike Slovenije (v nadaljevanju RS), podzakonskimi akti, izdanimi na njuni podlagi, normativnimi dokumenti MORS ter akti vodenja in poveljevanja. Slediti mora spremembam zakonodaje na področju javnih financ, izvrševanja proračuna RS, veljavnim organizacijskim dokumentom, nalogam SV ter spremembam in dopolnitvaminformacijske podpore. Finančna zagotovitev enot SV na OKO v tujini poteka na podlagi memorandumov o sodelovanju (v nadaljevanju MoU) in tehničnih sporazumov (v nadaljevanju TA), ob upoštevanju normativne ureditve vRepubliki Sloveniji ter konceptov in standardov Nata, Evropske unije (v nadaljevanju EU) in Organizacije združenih narodov (v nadaljevanju OZN). EnotaSV na OKO deluje na osnovi ukaza za delovanje. Opravljanje nalog enot namandatu, ki običajno traja šest mesecev, spremljajo dogodki, ki imajo finančne posledice. Le te je včasih težko predvideti zaradi česa smo na tem področju izpostavljeni določenim tveganjem, kršitvam pravil s področja javnih financ v RS. Skušala bom osvetliti nekaj primerov tveganj, ki bi lahko nastali v toku poslovanja in bi privedli do nepravilnosti in nedoslednosti ternakazati rešitve, ki bi omogočale, da bi bila tveganja obvladljiva.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: operacije kriznega odzivanja, finance, finančno poslovanje, javne finance, Slovenska vojska
Objavljeno: 20.03.2017; Ogledov: 6299; Prenosov: 125
.pdf Polno besedilo (1,15 MB)

7.
Upravljanje s tveganji pri javnih naročilih v Slovenski vojski : zaključna naloga
Mihalj Bukovec, 2008

Opis: Javno naročanje je dejavnost, s katero država na trgu nabavlja dobrine, ki jih potrebuje. Področje javnega naročanja je v Evropski uniji in Republiki Sloveniji regulirano z direktivami, z zakoni in s podzakonskimi akti. Pri izvedbi postopka javnega naročanja se mora naročnik držati Zakona o javnih naročilih in načel javnega naročanja. Naročnik mora postopke javnega naročanja izvajati gospodarno in učinkovito ter spoštovati pravna pravila in načela javnega naročanja. Pri izvajanju postopkov javnega naročanja lahko pride do nepravilnosti, ki so pravne ali ekonomske narave. Ključno vprašanje raziskave je bilo, kakšen je prispevek obvladovanja tveganj k izboljšanju delovanja sistema javnega naročanja v Slovenski vojski (SV). V ta namen smo preučili značilnosti javnega naročanja, pomen obvladovanja tveganja, vlogo notranjih kontrol in notranjega revidiranja v SV. Prikazal sem možnosti obvladovanja tveganj, ki nastajajo kot posledica postopkov in predpisov javnega naročanja na Ministrstvu za obrambo Republike Slovenije in v SV ter možne poti za zmanjševanje tveganj pri dejavnostih javnega naročanja v tej organizaciji. Poseben poudarek pa smo dali izbiri ustrezne strategije obvladovanja tveganj in modelov upravljanja s tveganji pri javnih naročilih v SV.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: javna naročila, tveganja, upravljanje s poslovnimi tveganji, COSO metoda, ocenjevanje tveganja, kontrola, notranja kontrola, register tveganj
Objavljeno: 11.11.2011; Ogledov: 7811; Prenosov: 244
.pdf Polno besedilo (727,44 KB)

8.
Razvoj metodologije priprave čete zvez za bojevanje na združeni taktični ravni
Aleš Kralj, 2021

Opis: Ena ključnih aktivnosti za kakovostno in uspešno podporo vodenju organizacijskih enot Slovenske vojske (OE SV), s procesom poveljevanja in kontrole, je delovanje roda zvez in službe informatike. S kakovostnim načrtovanjem in pripravo (individualnim in kolektivnim usposabljanjem/urjenjem) čete zvez dosegamo kohezivno izgradnjo enote za izpolnitev osnovnega poslanstva. Z izurjeno ČZV zagotavljamo optimalno podporo poveljevanju in kontroli (PINK) v območju odgovornosti brigade oz. bataljonske bojne skupine ter s tem celostno sinhronizacijo bojišča. Četo zvez (ČZV) na združeni taktični ravni umeščamo med sile za podporo poveljevanja, ki je namenjena podpori neprekinjenega vodenja, poveljevanja in izvajanja kontrole na bojišču. ČZV v času operativnega cikla, z modulom, podpira skladno s poslanstvom še bataljonsko bojno skupino (BBSK). Za doseganje ciljev sil Slovenske vojske ter skladno z zahtevami sodobnega bojišča 21. stoletja je pomembna uporaba ustrezne metodologije usposabljanja/urjenja, ki enoto podpira pri doseganju končne operativne zmogljivosti ter s tem pripravljenosti v vseh oblikah ter še posebej v bojnem delovanju SV. Metodologija mora biti izbrana tako, da zajema že naučena individualna specialistična znanja, katera združuje v kolektivnem usposabljanju/urjenju, vse z namenom oblikovanja uspešnega ustvarjalnega tima - čete za zagotavljanje podpore PINK, tako v nacionalnem kot v mednarodnem okolju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: četa zvez, podpora poveljevanju in kontroli, specialistično kolektivno usposabljanje/urjenje, usposabljanje čete zvez
Objavljeno: 05.08.2021; Ogledov: 16; Prenosov: 10
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh