Our website uses cookies. For some of them we need your consent. Edit consent...

MoD Library and Information System

Search the digital library catalog
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Query: search in
search in
search in
search in
Work type: * old and bolonia study programme
Language:
Search in:
Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen ocenjevanja groženj pri izvajanju protiobveščevalne in varnostne dejavnosti v SV : zaključna naloga
Branko Poklič, 2012

Abstract: Informacija in podatek imata težo le, če sta pravilna in pravočasna. Le pravilna in pravočasna informacija bo lahko tudi obveščevalni podatek s težo, ki bo pripomogel k pravilni oceni situacije in s tem k pravilnim in pravočasnim preventivnim, pa tudi kurativnim ukrepom. V tej nalogi bom obravnaval delo protiobveščevalnih in varnostnih organov SV glede na oceno ogroženosti. Skušal bom dokazati, da njihovo delo in ukrepi niso odvisni le odocene ogroženosti, ampak je le-ta le pomoč v nihovem delu. Prav tako bom skušal dokazati trditev, da delo protiobveščevalnih in varnostnih organov SV vpliva tudi v obratni smeri. Podatki, ki jih zberejo protiobveščevalni in varnostni organi SV pri svojem delu v enotah na podlagi informacij in izkušenjter dogodkov v praksi, morajo biti pomemben vir v izdelavi ocene ogroženosti! Teza 1: Ocena ogroženosti ima velik vpliv na delo protiobveščevalnih in varnostnih organov SV. Vendar protiobveščevalni in varnostni organi v SV pri varnostni zagotovitvi kot osnovo ne uporabljajo le ocene ogroženosti ampak je potrebno le-to nadgraditi še z izkušnjami, trenutnosituacijo, vrsto aktivnosti in strukturo ter številom udeleženih pri aktivnosti. Teza 2: Tok obveščevalnih podatkov poteka tudi iz nižjih taktičnih ravni do obveščevalnih struktur na strateški ravni v MORS in so sestavni del pri izdelavi ocene ogroženosti.
Found in: osebi
Keywords: varnost, grožnja, zaščita sil, varnostna zagotovitev, obveščevalni podatek
Published: 19.03.2013; Views: 8921; Downloads: 225
.pdf Fulltext (673,47 KB)

2.
3.
Varovanje tajnih podatkov v SV : zaključna naloga
Robert Perčič, 2012

Abstract: Republika Slovenija in z njo tudi Slovenska vojska ima pravico in dolžnost zavarovati samo sebe. Eden izmed načinov je obstoj tajnih podatkov in omejen dostop do njih. Nepooblaščeno razkritje tajnih podatkov lahko povzroči nepopravljivo škodo ali celo izgubo življenj. S sprejetjem Zakona o tajnih podatkih je bil poenoten nacionalni sistem varovanja tajnih podatkov. V Slovenski vojski se je po sprejetju zakona in podzakonskih aktov na področju varovanja tajnih podatkov pristopilo k sistematičnemu urejanju tega področja, ki pa je zelo obširno in zahteva ukrepe na fizičnem, tehničnem in organizacijskem področju. Za pravilno delovanje sistema za varovanje tajnih podatkov je pomemben nadzor, ki odkriva pomanjkljivosti, katere se mora odpraviti in s tem pripomoči k učinkovitejšemu varovanju tajnih podatkov. Navkljub vzorno urejenemu sistemu varovanja tajnih podatkov moramo zagotoviti še, da bodo osebe, ki obravnavajo tajne podatke, ustrezno usposobljene, da bodo upoštevale vsa navodila in predpise ter da bodo v skladu z njimi tudi ravnale.
Found in: osebi
Keywords: Slovenska vojska, varovanje tajnih podatkov, nadzor, usposabljanje
Published: 16.10.2013; Views: 9112; Downloads: 872
.pdf Fulltext (250,23 KB)

4.
Varnostna zagotovitev vojaških aktivnosti in načrtovanje varnostne zagotovitve : zaključna naloga
Rok Ravnak, 2012

Abstract: Med izvajanjem vojaških aktivnosti se tudi v mirnodobnem času pojavljajo številna tveganja za varnost osebja in MTS, zaradi česar je izredno pomembno poskrbeti za ustrezno varnostno zagotovitev teh dejavnosti. Za uspešno varnostno zagotovitev dogodkov in dejavnosti pa je potrebno izdelati načrt varnostne zagotovitve, v katerem moramo vključiti vse ukrepe in aktivnosti, ki jih je potrebno izvajati v okviru varnostne zagotovitve. Temelj za izdelavo načrta varnostne zagotovitve pa je izdelana ocena ogroženosti, ki mora temeljiti na realnih grožnjah, sicer je v veliki meri neuporabna ali celo zavajajoča. Brez kvalitetne ocene groženj realnega in uporabnega načrta varnostne zagotovitve namreč ni mogoče izdelati. Za varnostno zagotovitev nosi ključno odgovornost poveljnik enote, organi J/S-2 pa dejansko v skladu z njegovimi usmeritvami in sodelovanju z drugimi organi načrtujejo in vodijo izvedbo. Načrtovanje varnostne zagotovitve je kompleksen proces, katerega nosilec so sicer organi J/S-2, vendar je potrebno pri tem zagotoviti sodelovanje vseh relevantnih faktorjev, tako specialistov na posameznih področjih kot tudi vojaške policije, Obveščevalno varnostne službe ministrstva, pogosto pa tudi civilne policije in ostalih civilnih inštitucij. Za uspešno izvajanje načrtovanih varnostnih ukrepov pa je potrebno vse udeležence v aktivnosti ustrezno pripraviti, sicer načrtovanje varnostne zagotovitve ne doseže želenega učinka.
Found in: osebi
Keywords: načrtovanje vojaških dejavnost, varnost, varnostna zagotovitev, zaščita sil, viri ogrožanja, varnostni ukrepi
Published: 16.10.2013; Views: 8876; Downloads: 63
.pdf Fulltext (307,68 KB)

5.
Pomen in vloga varnostnih in protiobveščevalnih priprav pred odhodi v tujino : zaključna naloga
Timon Kopitar, 2012

Abstract: Zagotavljanje varnosti je v sodobnem svetu zalo pomembna dejavnost, varnost pa je vrednota. Obveščevalno, protiobveščevalno in varnostno priprava pripadnikov SV pred odhodom v tujino izvajamo z namenom zagotoviti varnosti pripadnikov SV v tujini, zbiranja obveščevalnih podatkov in preprečevanje odtekanja naših podatkov in informacij. Priprav pred odhodom v tujino naša zakonodaja praktično ne obravnava, njihovo izvedbo opredeljujejo predpisi (direktive, SOP, navodila pravilniki) v SV. Izvedba obveščevalno, protiobveščevalno varnostnih priprav je dobro podprta z dokumenti in drugimi gradivi. Pri praktični izvedbi priprav pred odhodom pripadnikov SV v tujino prihaja do določenih pomanjkljivosti. Z namenom izboljšanja stanja na tem področju sem predlagal ukrepe za odpravo ugotovljenih pomanjkljivosti. Obveščevalno,protiobveščevalno varnostne priprave pred odhodom pripadnikov SV v tujino se v celoti gledano izvajajo dobro. Možne, potrebne so sicer določenespremembe - izboljšave na tem področju. Nujno pa bo izboljšanje varnostne kulture v SV in večje zavedanje pomena in teže navedenih priprav pred odhodom v tujino.
Found in: osebi
Keywords: obveščevalna, protiobveščevalna in varnostna dejavnost, tujina, priprave, Slovenska vojska, varnostna kultura, operacije kriznega odziva
Published: 16.10.2013; Views: 9037; Downloads: 133
.pdf Fulltext (551,11 KB)

6.
Search done in 0 sec.
Top
www.mo.gov.si Colophon   | Cookie settings Top