Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pomen načrtov integritete z vidika družbene koristnosti
Jasna Fedran

Najdeno v: osebi
Ključne besede: integriteta, vrednote, korupcija, Slovenija
Objavljeno: 11.06.2013; Ogledov: 8374; Prenosov: 53
URL Polno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vpliv vrste izobrazbe na uspešnost "organizacije V" : seminarska naloga
Jasna Fedran, 2010

Opis: Tako kot so bili včasih kapital, delovna sredstva in predmeti dela najpomembnejši in najodločilnejši dejavnik svojega časa, tako smo danes v 21. stoletju ljudje in naše znanje največji proizvodni dejavnik tega časa. Glede na turbolentnost spreminjanja procesov v tehnologiji in gospodarstvu ter zahtev na trgu delovne sile, je predvsem na nas ljudeh, da se vsak dan bolj zavedamo pomena znanja, učenja, izobraževanja in usposabljanja. To, kar je včasih veljalo deset ali več let, danes zastara že v toku enega leta. Ob sledenju nenehnega spreminjanja in dviga tako tehnološke kot tudi gospodarske rasti, je vzporedno potrebno omeniti, da tega ne bi bilo, ako ne bi bilo znanja v ljudeh. Zato danes, še kako zelo prevladujoč faktor oz. stari pregovor, ki pravi: "Več znaš, več veljaš", drži. Z gotovostjo lahko porečem, da se tega reka in zavedanja o dvigu storilnosti, uspešnosti ter produktivnosti slovensko gospodarsko okolje tega še kako dobro zaveda, saj drugače ne bi preživela ob vsej konkurenci in zahtevam na trgu, ne bi pa tega mogli povsem zagotovo reči za javni sektor oziroma vse negospodarske dejavnosti. Za Žorganizacijo VŽ sem se odločila, ker je ravno slednja primer slabe prakse, ki ne zasleduje oziroma ne deluje v smeri začrtane izobrazbene zavesti. Pričujoča seminarska naloga v teoretičnem okviru opredeljuje pojme človeški, intelektualni in socialni kapital, prav tako opredeljuje pojme znanja, učenja, izobraževanja, usposabljanja, evalviranja in fluktuacije zaposlenih. Glavni namen moje naloge pa je, da raziščem, kako močan dejavnik za Žorganizacijo VŽ predstavljajo investicije v izobraževanje. i
Najdeno v: osebi
Ključne besede: izobraževanje, usposabljanje, evalvacija, uspešnost, fluktuacija, delovna organizacija
Objavljeno: 18.06.2013; Ogledov: 9486; Prenosov: 446
.pdf Polno besedilo (362,10 KB)

3.
Mentorstvo v Slovenski vojski
Brigita Letonja, 2019

Opis: Slovenska vojska, kakor tudi druge organizacije v Sloveniji, ima vzpostavljen sistem izobraževanja in usposabljanja, a se zaradi vojaške specifike, zlasti na področju izvajanja pripravništva, od drugih organizacij nekoliko razlikuje. Glede na navedene predpostavke je bil naš namen ugotoviti, kako oziroma v kolikšni meri. Tema naše zaključne naloge se v luči reševanja aktualnih kadrovskih izzivov v širšem smislu umešča v kontekst voditeljstva, v ožjem pa nanaša na področje mentorstva. Z vidika našega proučevanja smo si, s ciljem doseči zastavljen namen, postavili pet raziskovalnih vprašanj, na podlagi katerih smo v okviru kvalitativnega raziskovanja izvedli intervjuje s pripadniki Slovenske vojske, s čimer smo pridobili celovit pregled nad dejanskim stanjem glede izvajanja mentorstva v 'naši' organizaciji. Zanimale so nas tudi razlike med izvajanjem mentorstva v Slovenski vojski in drugih organizacijah, prikladnost določitve mentorjev in somentorjev ter ustreznost ovrednotenja njihovega dela, pomen voditeljstva, morale, etike in integritete za kakovostno izvajanje mentoriranja in smiselnost uvedbe morebitnih drugih oblik mentorstva. Prav tako je bil naš cilj ugotoviti in v nadaljevanju odpraviti morebitne ugotovljene anomalije. Splošna ugotovitev je, da se izvajanje mentorstva v Slovenski vojski v primerjavi z drugimi organizacijami v Sloveniji znatno ne razlikuje, vendar kljub temu ni ustrezno urejeno in bi ga bilo potrebno izboljšati. Ključna ugotovitev je, da se je izvajanje pripravništva dejansko izkazalo kot najšibkejši sklop v okviru mentorstva, zato bi ga bilo potrebno sistemsko preurediti, pri čemer je mišljena tudi normativna ureditev. Z ugotovitvami oziroma rezultati našega proučevanja smo dosegli svoj namen.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Slovenska vojska, organizacija, voditeljstvo, mentorstvo, tutorstvo, integriteta, etika, morala
Objavljeno: 14.06.2019; Ogledov: 71; Prenosov: 9
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

4.
Vpliv neželenih oblik vodenja na organizacijsko raven vojaškega voditeljstva
Boris Majcen, 2019

Opis: Vodenje je temelj vsake organizacije, tako tudi vojaške. V tako hierarhičnem sistemu, ki deluje po načelu subordinacije, je funkcija vodje še toliko pomembnejša. Medtem ko biti poveljnik pomeni biti postavljen v funkcijo na osnovi določenih kriterijev, pa to še ne pomeni biti voditelj. Voditelj se izoblikuje v krogu sledilcev. Kljub različnim stilom in metodam vodenja so podrejeni sledilci tisti, ki poveljnika promovirajo v voditelja. Voditelja krasijo predvsem kompetence, etičnost, integriteta. Voditelj vodi svoje sledilce preko vseh ovir do cilja, ki jim je vedno skupen. Za to je potrebna visoka stopnja motivacije. Med motivacijo in manipulacijo je tanka meja. Voditeljstvo lahko preide v nezaželeno, toksično vodenje. Vojaška organizacija mora zato imeti izdelana orodja, s katerimi lahko zazna neželeno vodenje ter ga ustrezno obravnava. To je edina pot, ki pelje k izboljšanju. O toksičnem vodenju je treba pričeti govoriti na glas ter ga ustrezno in predvsem transparentno obravnavati. Izkušnje lahko največ pripomorejo k zmanjšanju in odpravljanju toksičnega vodenja na vseh ravneh vodenja v Slovenski vojski, tako na direktni kakor tudi na organizacijski in strateški.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vodenje, voditeljstvo, vojaška organizacija, poveljnik, toksično vodenje
Objavljeno: 17.06.2019; Ogledov: 120; Prenosov: 11
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!

5.
Vojska in vojaška misel
2023

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 31.03.2023; Ogledov: 2484; Prenosov: 211
.pdf Polno besedilo (1,68 MB)

6.
Metodologija raziskovanja v vojaški veščini, znanosti, vojaških vedah
Jasna Fedran, 2023

Opis: Namen prispevka je predstaviti ključne vsebinske sklope oziroma tematike, potrebne za teoretično razumevanje raziskovanja, ter praktični pristop k izvedbi raziskave, in tako pri bralcih, zlasti nosilcih in izvajalcih vojaških izobraževalnih programov v Slovenski vojski, vzbuditi raziskovalno zanimanje. Vsebinski sklopi oziroma tematike so v celoti uporabne in ključne za razumevanje raziskovanja v vojaški veščini, znanosti, vojaških vedah, precej pa tudi v drugih, nevojaških, raziskovalnih vedah, področjih in podpodročjih. Poudarek je na metodah in uporabi združenega raziskovanja, saj je bilo ugotovljeno, da združeni rezultati raziskav, zbrani s kvalitativnimi in kvantitativnimi metodami, dajejo celovitejše odgovore na vprašanja glede določenih raziskovalnih problemov.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: kvalitativno raziskovanje, kvantitativno raziskovanje, mešane metode
Objavljeno: 03.04.2023; Ogledov: 1508; Prenosov: 217
.pdf Polno besedilo (171,15 KB)

7.
Uvod
Pavel Vuk, Jasna Fedran, 2023

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 03.04.2023; Ogledov: 1383; Prenosov: 66
.pdf Polno besedilo (58,38 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
Uvod
Pavel Vuk, Jasna Fedran, 2024

Najdeno v: osebi
Objavljeno: 15.04.2024; Ogledov: 701; Prenosov: 25
.pdf Polno besedilo (78,78 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Umetna inteligenca v vojaškem izobraževanju in usposabljanju
Jasna Fedran, 2024

Opis: Slovenska vojska in znotraj nje Center vojaških šol sta, tako kot številne izobraževalne ustanove, postavljena pred dejstvo, da izobraževalne cilje dosežeta s pomočjo novih izobraževalnih tehnologij in se modernizirata z uvajanjem umetne inteligence. Za Slovensko vojsko kot sistem je bistveno, da aktivno spremlja prizadevanja na področju umetne inteligence v izobraževanju in usposabljanju, tako na nacionalni kot na evropski ravni, ter kontinuirano vrednoti njen potencial in ocenjuje tveganja. Pomembno je, da se pred začetkom uvajanja umetne inteligence ustrezno poduči o njeni kritični, učinkoviti in etični uporabi v vojaškem izobraževalnem okolju, dejavno sodeluje s slovenskimi ter sorodnimi tujimi izobraževalnimi, znanstvenoraziskovalnimi in razvojnimi ustanovami, se ustrezno opismeni in praktično usposobi. Le tako se bodo usvojeno znanje ter izkušnje drugih strok in držav s področja umetne inteligence v izobraževanju in usposabljanju ustrezno prenesli na vse ravni Slovenske vojske, v prvi vrsti na Center vojaških šol, katerega primarno poslanstvo je kakovostno vojaško izobraževanje in usposabljanje ter izvajanje znanstvenoraziskovalne in razvojne dejavnosti. Tako bo Slovenska vojska prispevala k uresničitvi enega izmed pomembnih razvojno-usmerjevalnih ciljev, ki se nanaša na oblikovanje sodobnejšega sistema vojaškega izobraževanja in usposabljanja ter odraža verodostojnost izobraževalne, znanstvenoraziskovalne in razvojne dejavnosti na področju vojaške znanosti kot sistema vojaških ved.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vojaško izobraževanje in usposabljanje, znanstvenoraziskovalna dejavnost in razvoj, etična načela, vojaške vede
Objavljeno: 16.04.2024; Ogledov: 779; Prenosov: 35
.pdf Polno besedilo (254,14 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh