1. Razvoj integracije komunikacijsko informacijskih naprav vojaka v fragmentacijski jopič : končno poročilo ob zaključku projekta tehnološki program "Tehnologija za varnost in mir 2006-2012" (TP MIR)2008 Opis: Cilj projekta so bile raziskave uporabnosti sodobnih tehnologij na bojišču in na podlagi le teh
izdelava prototipov opreme, ki bojevnika na bojišču podpirajo z bistvenimi informacijami za
učinkovito bojevanje (smer premika, GPS pozicija in natančen čas, podatki o začrtani poti in
razdaljah , skupna taktična slika, BFT…) in ga pri tem ne ovirajo.
Primarno je bila opravljena raziskava primernih tehnologij za nošenje opreme, senzorskih sistemov
in baterij za napajanje naprav na bojevniku. Sekundarno pa so bile raziskane možnosti integracije
informacijskega sistema na bojevniku v informacijski sistem poveljevanja in kontrole IS PINK, in
prikaza skupna taktične slike (COP). Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...taktični informacijski sistemi, vojaška oprema, taktični jopič... Ključne besede: taktični informacijski sistemi, vojaška oprema, taktični jopič Objavljeno: 19.07.2012; Ogledov: 8953; Prenosov: 81
Polno besedilo (2,86 MB) |
2. Vpliv razvoja vojaške opreme ter oborožitve na izobraževanje in usposabljanje vojakov in podčastnikov : diplomsko deloAndrej Mrak, 2014 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, vojaška oprema, oborožitev, vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, vojaki,... Ključne besede: diplomske naloge, vojaška oprema, oborožitev, vojaško izobraževanje, vojaško usposabljanje, vojaki, podčastniki Objavljeno: 23.08.2016; Ogledov: 8773; Prenosov: 460
Polno besedilo (3,62 MB) |
3. Oprema vojakinje in vojaka v Slovenski vojski : zaključna nalogaJuta Nagode, 2004 Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ... vojaška oprema, vojaške uniforme, vojakinje, ženske uniforme, bojne... Ključne besede: vojaška oprema, vojaške uniforme, vojakinje, ženske uniforme, bojne uniforme, pomanjklivosti, Slovenska vojska, osebna oprema Objavljeno: 20.10.2017; Ogledov: 7782; Prenosov: 925
Polno besedilo (644,38 KB) |
4. Družbeni mediji kot orodje vojaškega voditeljstvaBarbara Hanžič, 2019 Opis: Družbeni mediji so postali najpomembnejše orodje komuniciranja. V današnjem informacijskem okolju ljudje novice iščejo v družbenih medijih, torej morajo tudi oborožene sile biti tam, kjer poteka komunikacija. Kako učinkovito uporabljati družbene medije, pa je za vojaške organizacije vedno vroča tema. V vojaških strukturah se zaradi narave dela vedno pojavljajo legitimni pomisleki in tveganja, povezani z uporabo družbenih medijev. A koristi družbenih medijev ustvarjajo vtis aktualnosti in povečujejo kredibilnost vojaške organizacije, zato so družbeni mediji za vojaške voditelje v času omejenih virov, še toliko bolj učinkovit način pripovedovanja in širjenja vojaške zgodbe. Slovenski vojaški voditelji so na področju komuniciranja prek družbenih medijev zelo omejeni. Družbene medije upravljajo odgovorni za odnose z javnostmi, ki so v njih sicer vzpostavili kar nekaj vojaških kanalov, a te za celotno vojaško strukturo upravlja le peščica ljudi. V krmarjenje med poplavo vedno novih in spreminjajočih se trendov, ob upoštevanju usmeritev in dobrih praks Zavezništva, bi bilo v slovensko vojaško delovanje v družbenih medijih treba vključiti vojaške voditelje na različnih ravneh. Najdeno v: ključnih besedah Povzetek najdenega: ...uvajanje, prevzem, opremljanje, oborožitev, vojaška oprema in sistemi, investicijska dokumentacija, življenjski cikel... Ključne besede: uvajanje, prevzem, opremljanje, oborožitev, vojaška oprema in sistemi, investicijska dokumentacija, življenjski cikel Objavljeno: 29.08.2019; Ogledov: 5; Prenosov: 4 Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom! |