Naša spletna stran uporablja piškotke. Za nekatere potrebujemo vašo privolitev. Uredi privolitev...

Knjižnično-informacijski in založniški center

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice
  • (Pomoč)
  • A-
  • A+
  • English (UK)
  • Slovenščina

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
Vrsta gradiva: * po starem in bolonjskem študiju
Jezik:
Išči po:
Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Energetska odvisnost Slovenske vojske : magistrsko delo
Anton Pakar, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...energetska odvisnost, energetski vir, naftni derivati, zemeljski plin, utekočinjen naftni...
Ključne besede: energetska odvisnost, energetski vir, naftni derivati, zemeljski plin, utekočinjen naftni plin, električna energija, energetska učinkovitost, Slovenska vojska
Objavljeno: 18.04.2012; Ogledov: 9485; Prenosov: 64
.pdf Polno besedilo (1,47 MB)

2.
Energijska bilanca večnamenske ladje : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa I. stopnje strojništvo
Žiga Kržičnik, 2016

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali večnamensko ladjo Triglav 11, ki je last Slovenske vojske in 430. mornariškega diviziona in je namenjena patruljiranju ter zaščiti slovenske obale. Cilj je bil analiza energijskih tokov na ladji v različnih obratovalnih režimih. Popis energijskih tokov smo izvajali z meritvami na ladji, ko je bilo to mogoče, druge podatke smo dobili preko podatkovnih vmesnikov, nekaj pa smo jih morali oceniti. Določili smo največje porabnike energije, popisali tri delovne režime, ki so najbolj pogosti ter jih med seboj primerjali. Prvi stacionarni otočni režim je bil na privezu, kjer smo za proizvodnjo električne energije za porabnike uporabili dizelski agregat in porabili 5.077 kWh energije v obliki goriva. Drugi režim je bil prav tako na privezu, ko je ladja priključena na distribucijsko omrežje, kjer smo porabili 944,04 kWh električne energije. Tretji režim je bil merjen med plovbo, kjer smo poleg dizelskega agregata uporabljali tudi pogonske motorje. Ugotovljeno je bilo, da je v primeru plovbe ekstremen porabnik pogonski motor, ki je porabil 76160 kWh energije v obliki dizelskega goriva, sledijo pa mu dizelski agregat, ki je porabil 5.585 kWh. Skupna porabljena električna energija je znašala 971,33 kWh v 24 urah, kar je predstavljalo časovno naš delovni cikel.
Najdeno v: ključnih besedah
Povzetek najdenega: ...diplomske naloge, večnamenska ladja, otočni energetski sistem, energijske bilance, obratovalni režimi, mornarica...
Ključne besede: diplomske naloge, večnamenska ladja, otočni energetski sistem, energijske bilance, obratovalni režimi, mornarica
Objavljeno: 22.08.2016; Ogledov: 7379; Prenosov: 94
.pdf Polno besedilo (2,28 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh
www.mo.gov.si Kolofon   | Nastavitve piškotkov Na vrh