2.
Družbeni mediji kot orodje vojaškega voditeljstvaBarbara Hanžič, 2019
Abstract: Družbeni mediji so postali najpomembnejše orodje komuniciranja. V današnjem informacijskem okolju ljudje novice iščejo v družbenih medijih, torej morajo tudi oborožene sile biti tam, kjer poteka komunikacija. Kako učinkovito uporabljati družbene medije, pa je za vojaške organizacije vedno vroča tema. V vojaških strukturah se zaradi narave dela vedno pojavljajo legitimni pomisleki in tveganja, povezani z uporabo družbenih medijev. A koristi družbenih medijev ustvarjajo vtis aktualnosti in povečujejo kredibilnost vojaške organizacije, zato so družbeni mediji za vojaške voditelje v času omejenih virov, še toliko bolj učinkovit način pripovedovanja in širjenja vojaške zgodbe. Slovenski vojaški voditelji so na področju komuniciranja prek družbenih medijev zelo omejeni. Družbene medije upravljajo odgovorni za odnose z javnostmi, ki so v njih sicer vzpostavili kar nekaj vojaških kanalov, a te za celotno vojaško strukturo upravlja le peščica ljudi. V krmarjenje med poplavo vedno novih in spreminjajočih se trendov, ob upoštevanju usmeritev in dobrih praks Zavezništva, bi bilo v slovensko vojaško delovanje v družbenih medijih treba vključiti vojaške voditelje na različnih ravneh.
Found in: ključnih besedah
Summary of found: ...uvajanje, prevzem, opremljanje, oborožitev, vojaška oprema in sistemi, investicijska dokumentacija, življenjski cikel...
Keywords: uvajanje, prevzem, opremljanje, oborožitev, vojaška oprema in sistemi, investicijska dokumentacija, življenjski cikel
Published: 29.08.2019; Views: 4; Downloads: 3
Gradivo je na voljo samo prijavljenim uporabnikom!